| Sendt: 17 August 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa! Jeg skal have købt et af disse to i morgen, hvilket synes DU er bedst??
http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;id=2936&catid=356&Oprindelse=EDBPriser
http://www.easyshopping.dk/default.asp?mode=andrevare_info&a mp;id=2004&catid=356
på forhånd tak for at lette mit valg! :)
|