Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 23:54   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Har fundet tv. har dog lige?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 17 August 2006 kl. 23:52 | IP-adresse registreret  

Panasonic 42 Plasma-TV TH-42PV60E HD-Ready

Dette tv kører jeg til tyskland og henter i morgen..(internet shop) gennem

http://www.easyshopping.dk

eller er der andre butikker der ligger lgie syd for grænsen som er billgere?

Der står på deres hjemmeside, at selvom jeg køber det i tyskland, har jeg samme garenti som herhjemme? er det rigtgt?

Jeg har læst et sted, at man ikke må ligge tvet ned?

mere i forhold til, om man skal have fat i et varervogn. hvor følsomme de er m.m.

 

tak på forhånd

 

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 17 August 2006 kl. 23:56 | IP-adresse registreret  

Kornbek skrev:

Panasonic 42 Plasma-TV TH-42PV60E HD-Ready

Dette tv kører jeg til tyskland og henter i morgen..(internet shop) gennem

http://www.easyshopping.dk

eller er der andre butikker der ligger lgie syd for grænsen som er billgere?

Der står på deres hjemmeside, at selvom jeg køber det i tyskland, har jeg samme garenti som herhjemme? er det rigtgt?

Jeg har læst et sted, at man ikke må ligge tvet ned?

mere i forhold til, om man skal have fat i et varervogn. hvor følsomme de er m.m.

 

tak på forhånd

 

De er ikke overdrevet følsomme med at ligge ned. men det er når man kører over et bump at skærmen kan tage skade. så derfor SKAL de ALTID trasporteres stående.

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 17 August 2006 kl. 23:58 | IP-adresse registreret  

stående:-( hved med på skrå så?

men okay. må nok skaffe mig anden bil.

Nogen der ved noget om forretningen så?

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 18 August 2006 kl. 00:01 | IP-adresse registreret  

Kornbek skrev:

stående:-( hved med på skrå så?

men okay. må nok skaffe mig anden bil.

Nogen der ved noget om forretningen så?

Det kommer an på hvor skråt. men jeg ville holde den stort set lodret, så er man sikker.

Både men kammerat og min svoger har lige købt pv60 hos eassyshopping(dog med forsendelse) det har fungeret perfekt tv'erne har været der 2-3 dage efter og alt har fungeret perfekt, så mine/vores erfaringer med easyshopping er rigtig gode - men andre ord, jeg kan varmt anbefale dem.

Skal du til tyskland alligevel for ellers kan det da ikke betale sig at kører ned og hente det. så vidt jeg husker kostede det ikke ret meget at få sendt og så slipper du for at skulle finde en bil hvor det kan stå op osv????

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 18 August 2006 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Du sparer 7%

vi skal bruge 2 stks.

så vi sparer 2500kr. i alt. fjerner vi udgifter, har vi stadig sparet 1000+

det er da også en slags penge

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 
Nicolai18
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 September 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 908
Sendt: 18 August 2006 kl. 00:06 | IP-adresse registreret  

Kornbek skrev:

Du sparer 7%

vi skal bruge 2 stks.

så vi sparer 2500kr. i alt. fjerner vi udgifter, har vi stadig sparet 1000+

det er da også en slags penge

Ja ok det er selvfølgeligt rigtigt og så får man også en tur ud af det

Nicolai



__________________
Mine Film
Min Biograf
Til top Vis Nicolai18's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nicolai18
 
Kornbek
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 29 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 36
Sendt: 18 August 2006 kl. 00:09 | IP-adresse registreret  

Hvad med en forsikring?

normalt plejer jeg at tegne en, når jeg handler i hifi......

hvordan gør jeg det så nu her?

 

Til top Vis Kornbek's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kornbek
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes