Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 21:46   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: LOEWE individual, meninger - for/imod (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TV-junkie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 18 August 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Hej alle HIFI4ALL.DK brugere.

Jeg overvejer at købe LOEWE's 32" individual edition, men ville lige høre om der er nogen der har en mening om den her LCD skærm. (Prisen er 45.000, da det er deres limited edition)

 

Håber der er nogen der kan komme med nogle pro/cons for det her TV...

 

Med venlig hilsen

En uvidende tv-junkie

Til top Vis TV-junkie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TV-junkie
 
Fumle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 11 August 2004
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 140
Sendt: 18 August 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret  

Hej

Loewe er et godt TV, ville dog ikke selv overhovedet bruge 45 K så godt er det heller ikke, du betaler 20 - 25 % for meget iforhold til kvalitet, men sådan er det jo med mange produkter der ligger sig ind under design.

Til 45 K ville jeg helt sikkert tage et Pioneer, men har du pladsen så smider du en projekter op

 

http://www.pioneer.dk/no/product_detail.jsp?product_id=11145 &taxonomy_id=429-933

 

 



__________________
Når det regner bliver man våd
Fumle logik.....
Til top Vis Fumle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fumle Besøg Fumle's Websted
 
TV-junkie
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 2
Sendt: 18 August 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Hey fumle...

 

Tak for dit indlæg... Helt sikkert noget man har inde i overvejelserne... Havde godt på fornemmelsen at der findes bedre TV derude og prisen nok var for høj på LOEWE's.. men som du os selv sagde, så kommer man jo nemt til at slippe lidt mere, da det jo går ind under design

Regner med at jeg os på et tidspunkt skal have en projektor... men det bliver først når jeg engang flytter ind i min nye lejlighed

 

:)

Til top Vis TV-junkie's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TV-junkie
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes