| Sendt: 18 August 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle HIFI4ALL.DK brugere.
Jeg overvejer at købe LOEWE's 32" individual edition, men ville lige høre om der er nogen der har en mening om den her LCD skærm. (Prisen er 45.000, da det er deres limited edition)
Håber der er nogen der kan komme med nogle pro/cons for det her TV...
Med venlig hilsen
En uvidende tv-junkie 
|