| Forfatter |
|
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey, er som sagt igang med at lede efter en projektor, og har bestemt mig for at det skal værer en sony, sanyo eller infocus,
men hvor høj en kontrats skal en projektor værer på hen holdsvis LCD og DLP
mange af de lidt dyrer projektor har "kun" 400:1 er det nok? __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 17:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
mener du ikke 4000:1? eller er det Ansi lumes du mener?
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
nej mener det jeg skriver wrong, 400 til 1 i kontrast
lagde lige mærke til en projektor med 400:1 i kontrast som kostede 20.000 __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kontrast målinger er ikke til altid at stole på. 400:1 kan faktisk være meget højt afhængigt af hvordan det er udregnet.
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
nogle der kan anbefale en InFocus Work Big IN26? __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
|
nogle der kan anbefale en InFocus Work Big IN26?
|
|
|
Mener du ikke IN76?
Hvad er det for en der har 400:1 i konrast? link!!!
MVH WRONG
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var grov. Jeg havde ikke hørt om en 26. troede kun der var IN72-74 og 76
Den med 400:1 i kontrast er en dataprojektor.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
|
Den med 400:1 i kontrast er en dataprojektor.
|
|
|
Det er IN26 da så sandelig også. Altså ganske uduelig til filmbrug  .
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
wrong skrev:
|
Den med 400:1 i kontrast er en dataprojektor.
|
|
|
Det er IN26 da så sandelig også. Altså ganske uduelig til filmbrug .
|
|
|
Jamen det har du da helt ret i Gerdes. Der er nok også en grund til at det er computersalg der sælger den
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
så en IN26 er ikke nået godt valg til film brug?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg står med godt 6700 til en projektor og vil ikke give mere, da jeg er under udd. og skal betale et kørerkort, hva er bedst til pengene?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Nightbird Forum Bruger


Bruger siden: 01 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
| jeg står med godt 6700 til en projektor og vil ikke give mere, da jeg er under udd. og skal betale et kørerkort, hva er bedst til pengene? |
|
|
Du får ikke noget ordentligt til den pris. Hvad med at vente og spare lidt flere penge op?
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
som sagt er i lærer og penge er ikke hva vi har, og så vil jeg heller ikke ofre så meget, på en, da jeg heller vil have en ordentlig lyd
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
en Infocus X3 er den god til film?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 19:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så ville jeg hellere vente med at købe til pengene er til en ordentlig pj. Der er ikke noget mere træls end at indse, man har gjort et "dårligt" kæb. Spar 10k sammen og kig efter en Pt ae900 eller en Z4. Det er mit råd.
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
men vis man kun havde 7000 Wrong hva ville du så vælge, ?
__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 19:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man har tidligere kunne få en Sanyo Z3 til under 8K fra Tyskland og det er muligt at Z4 snart kommer derned omkring (ser ihvertfald sådan ud). Det er umiddelbart mit bedste bud på en billig ny projektor til filmbrug (og nej jeg synes ikke at du skal købe brugt).
Du kan evt. lede efter en Infocus 4805 fra Tyskland og se om den ikke falder ind under dit budget men så kommer du til at mangle HD funktionen i form af 720P
Edit: Kender ikke lige X3 men X1 er en af de mest sælgende projektorer nogensinde så X3 er måske ok.
Edit Edit: Den X3 er såvidt jeg lige hurtigt kunne se 4:3 og det er ikke optimalt (det er så også en data projektor). Gå hellere efter 4805 så - jeg kan se at den har en pris på 6400,- her i DK
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
sHaCk_kO skrev:
| men vis man kun havde 7000 Wrong hva ville du så vælge, ? |
|
|
Jeg kan selvfølgeligt ikke svare på wrongs vegne, men personligt ville jeg vælge en Infocus SP4805 __________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |