Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 21:07   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: hvor høj en kontrast? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1488
Sendt: 18 August 2006 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

lige nu står jeg så med, valget mellem 4805 og x3

__________________
Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
Til top Vis sHaCk_kO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sHaCk_kO
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 18 August 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret  

Jeg siger ikke nødvendigvis at X3 er en dårlig projektor (for det kan jeg ikke vide når jeg aldrig har oplevet den). Dog bør du være opmærksom på at den ikke er en af de mest udbredte projektorer i blandt home theater folk. En projektors kvalitet er ofte udtrykt i hvor ofte man læser noget omkring den på diverse fora. Med hensyn til X3 kan jeg ikke umiddelbart huske at jeg nogensinde har læst noget om den. 4805 er tilgengæld en projektor som alle der ved bare en lille smule om projektorer vil kende til og det er projektor lavet til film og ikke som en data/film hybrid.

Hvis du SKAL have en projektor til under 6700,- så ville mit valg falde på 4805. Men mit endelige råd vil være lige at vente et par måneder og spare op så kan du sikkert få en Z4 til 8000,- som er HD ready fra Tyskland.

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1488
Sendt: 18 August 2006 kl. 19:58 | IP-adresse registreret  

det er bare det jeg vil ikke give, mere end, 7000, da jeg vil vente med at købe det helt vilde til jeg engang flytter hjemmefra, den her skal bare være midlertidig, og skal give et udemærket billed, og Nobody her inde fra har næste lige købt en og han synes godt om den, så tror det bliver sådan en jeg bestiller...

tak for råd til køb af dyrer PJ men det må vente til jeg engang bliver udlært :P



__________________
Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
Til top Vis sHaCk_kO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sHaCk_kO
 
Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline
Indlæg: 802
Sendt: 18 August 2006 kl. 20:02 | IP-adresse registreret  

Bliver det så en X3 eller en 4805?

 

Edit: Fandt selv en tråd hvor Nobody skrev at han har en 4805;-)

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris
 
sHaCk_kO
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 17 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 1488
Sendt: 19 August 2006 kl. 08:56 | IP-adresse registreret  

lige nu bliver det nok en 4805 med mindre jeg får 4000 i løn på torsdag så køber jeg en sanoy Z4

__________________
Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
Til top Vis sHaCk_kO's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sHaCk_kO
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes