| Sendt: 18 August 2006 kl. 19:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er bare det jeg vil ikke give, mere end, 7000, da jeg vil vente med at købe det helt vilde til jeg engang flytter hjemmefra, den her skal bare være midlertidig, og skal give et udemærket billed, og Nobody her inde fra har næste lige købt en og han synes godt om den, så tror det bliver sådan en jeg bestiller...
tak for råd til køb af dyrer PJ men det må vente til jeg engang bliver udlært :P __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|