| Forfatter |
|
clark-kent Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 21:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg kigger efter et 40" Samsung LCD tv og har kig på deres R serie med de nye modeller. jeg er ved at være ør efter alle de modeller de spytter ud.. der findes:
LE-40R71
LE-40R72
LE-40R73
LE-40R74
LE-40R75
LE-40R76
LE-40R77??? er det samme panel der er i den og er det kun farven på underkanten ( blå, sølv of sort) som er forskellige??
håber at i vd hvorfor der er så mange R71 - R77
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
clark-kent skrev:
|
håber at i vd hvorfor der er så mange R71 - R77
|
|
|
Forskellen er designet.
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
clark-kent Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for det hurtige svar
Er der slet ikke forskel på data på de forskellige?
der findes fx både en R71 of en R73 i blå.. så tænker jeg blot på om der kunne være forskel i panelet eller andet..
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
clark-kent skrev:
tak for det hurtige svar
Er der slet ikke forskel på data på de forskellige?
der findes fx både en R71 of en R73 i blå.. så tænker jeg blot på om der kunne være forskel i panelet eller andet.. |
|
|
Nogle af dem har vist digital tuner i. Panelet er det samme.
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
clark-kent Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for svar
jeg overvejer også M71 i 40" men de andre er pænt billigere.. men er pengene givet bedre ud med M71'eren?
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
clark-kent skrev:
|
jeg overvejer også M71 i 40" men de andre er pænt billigere.. men er pengene givet bedre ud med M71'eren? |
|
|
Hvis du er i markedet for et 40" M71, skal du da have et Panasonic 37"
el. 42" plasma. Indrømmet, det er en anden teknologi, men i den
prisklasse ville jeg ikke selv betænke mig i at spendere pengene på et
Panasonic plasma.
Min personlige holdning er, at R7x fra Samsung er ok til soveværelset
(det ved jeg, for jeg har et hængende i stuen, som senere ryger i
soveværelset  ).
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
clark-kent Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe.. jeg overvejer også pioneer plasma men der er jo desværre store pris forskelle.. har set et R 71 til ca 13.500kr
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
clark-kent skrev:
| hehe.. jeg overvejer også pioneer plasma men der er
jo desværre store pris forskelle.. har set et R 71 til ca 13.500kr
|
|
|
Panasonic PV 60 kan erhverves for ca. 13K (37") og ca. 15K (42"). Bare så du har noget at sammenligne med.
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
clark-kent Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
checker dem lige ud :-) tak for tippet.
er de lige så flotte i design som samsung/pioneer.. der er en lille dame i huset som går mere op i design end data 
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
clark-kent skrev:
|
er de lige så flotte i design som samsung/pioneer..
|
|
|
Sandsynligvis ikke vil jeg sige. Men det er en smagssag. Grimme er de dog ikke  .
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
clark-kent Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er da ihvertfald en fornuftig pris på et plasma hvis det er rigtig godt!
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger


Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
clark-kent skrev:
| det er da ihvertfald en fornuftig pris på et plasma hvis det er rigtig godt! |
|
|
PV60 er i hvert fald bedre end R7x. Har ikke set M7x.
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
clark-kent Forum Bruger

Bruger siden: 08 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 22:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
så m71 idag med en alm dvd film.. det var ikke lige frem imponerende men når der kommer et hd signal på er det vel i top
|
| Til top |
|
| |