| Sendt: 15 August 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej folkens!
Jeg har købt et Philips 32PW8609 100Hz hos en forhandler for et års tid siden. For ca. 3 mrd. siden begyndte fjernsynet og te sig, så jeg fik byttet det til et nyt (brugt i en periode, men klargjort) TV, magen til.
Der gik ikke meget mere end 1 månded før det nye TV lavede de samme fejl, og igen fik jeg det byttet.
Nu her ca. 2 måneder efter ombytning 2 har fundet sted, laver TV'et atter igen den samme fejl, jeg har kontaktet forhandleren mhb. på at kræve mine penge tilbage, da det ikke kan passe at det hele tiden skal gå i stykker. Dette vil forhandleren dog ikke, og har istedet tilbudt mig at jeg kan få et Philips 32PW6720D TV istedet.
Jeg aner dog ikke en dyt om disse modeller... om den nye tilbudte model er bedre, nyere, dårligere eller ældre end den model jeg oprindeligt købte. Men jeg kunne godt tænke mig at vide det, derfor denne tråd, der burde nok være en sjæl eller 2 på dette forum der kan kaste lidt lys på sagen for mig... hvilken af de 2 modeller er "bedst" er det en god byttehandel for mig, eller bliver jeg fusket?
På forhånd tak!
|