Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 12:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Et godt køb? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
lervad
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 15 August 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret  

Jeg har fået tilbudt en 50" LG plasma. Skærmen har 2 døde pixels.

Der er tale om en "LG 50py10". Pris inkl. moms, levering og beslag er kr. 17.500,-

http://nordic.lge.com/dk/prodmodeldetail.do?actType=search&a mp;page=1&modelCategoryId=0110&categoryId=0110&p arentId=01&modelCodeDisplay=RZ-50PY10&model=NOTHING

Det billigste jeg kan finde den til på hifipriser.dk er kr. 35.000,-

http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=152211

Jeg har ikke set skærmen, og har ikke så meget forstand på fladskærme. Vil i vurdere at det er et godt køb?

Laver LG nogle gode skærme?

Vil I også vurdere at det er af mindre betydning med døde pixels på så stor en skærm?

Jeg har ikke kunne finde nogle anmeldelser af skærmen, så evt. links hertil er meget velkomne.

Til top Vis lervad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lervad
 
king
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar
Montør i Fona - 3/3 advarsler

Bruger siden: 15 Oktober 2003
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Indlæg: 3082
Sendt: 15 August 2006 kl. 17:51 | IP-adresse registreret  

Jeg vile ikke betale 17,500kr for noget - der har 2 døde pixels
Til top Vis king's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af king
 
Andreas KBH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 469
Sendt: 15 August 2006 kl. 18:00 | IP-adresse registreret  

Det er jo billigt i forhold til et nyt i den størrelse, men:

Hvor gammelt er det?

Nogen garanti?

Jeg vil ikk selv turde bruge næsten 20.000 på et tv med fejl fra starten, specielt ikke en fladskærm (har hørt om et par stykker med flere fejl )

Hilsen Andreas



__________________
Venligst Andreas

Back home in a cold country...
Til top Vis Andreas KBH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andreas KBH
 
lervad
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 15 August 2006 kl. 18:04 | IP-adresse registreret  

KING:

Uddyb venligst hvorfor du ikke vil købe en skærm med pixelfejl.

ANDREAS KBH:

Fjernsynet er ikke brugt, er "kasseret" pga. de døde pixels. Så normal garanti.

Til top Vis lervad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lervad
 
henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 211
Sendt: 15 August 2006 kl. 18:05 | IP-adresse registreret  

hva med garanti,tegning af xtra forsikring,fejl på app. i fremtiden ?? kan sælger ikke tilbyde udbedring af fejl ?der er da pioneer plasma inde på ksb, og det er da mere spændende efter min overbevisning.

køb et fejlfrit app,kan ikke forstå,fejl ikke bliver udbedret før salg.

mvh

henrik

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb
 
henrikb
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 13 Maj 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 211
Sendt: 15 August 2006 kl. 18:07 | IP-adresse registreret  

hvis der er "normal" garanti så få på skrift at du kan sende det til rep,med ovenstående fejl

mvh

henrik

Til top Vis henrikb's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af henrikb
 
Andreas KBH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 469
Sendt: 15 August 2006 kl. 18:09 | IP-adresse registreret  

Med en normal garanti, så skal du jo bare have på skrift hvilke regler der gælder ved yderligere pixelfejl mm.

Og så selvfølgelig se om de 2 fejl der allerede er opstået er til gene for dig.

Hilsen Andreas



__________________
Venligst Andreas

Back home in a cold country...
Til top Vis Andreas KBH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andreas KBH
 
lervad
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 15 August 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Henrikb:

KSB? hvad er det?

Til top Vis lervad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lervad
 
Andreas KBH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 469
Sendt: 15 August 2006 kl. 18:12 | IP-adresse registreret  

ksb = køs, salg & bytte

__________________
Venligst Andreas

Back home in a cold country...
Til top Vis Andreas KBH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andreas KBH
 
Andreas KBH
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 26 Januar 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 469
Sendt: 15 August 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

KØB

__________________
Venligst Andreas

Back home in a cold country...
Til top Vis Andreas KBH's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Andreas KBH
 
BlackWidow
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 November 2005
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 376
Sendt: 15 August 2006 kl. 18:13 | IP-adresse registreret  

lervad skrev:

Henrikb:

KSB? hvad er det?

Køb, salg, bytte her: http://www.hifi4all.dk/ksb/ 



__________________
Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
Til top Vis BlackWidow's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af BlackWidow
 
lervad
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 15 August 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret  

Ingen der kan hjælpe med en anmeldelse af skærmen?
Til top Vis lervad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lervad
 
lervad
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 16 August 2006 kl. 09:07 | IP-adresse registreret  

det skal lige siges at det er en alm. forretning der handles igennem, men samtidig også noget familie, så er ikke så nervøs mht. garanti osv. Men jeg skal selvf. have bekræftet at der garanti på osv.
Til top Vis lervad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lervad
 
Caraedoc
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Strax Service

Bruger siden: 16 August 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 31
Sendt: 16 August 2006 kl. 09:41 | IP-adresse registreret  

Hvilken type panel er der i skærmen?

Det står bagpå på en stregkode label. Evt billeder bagfra vil kunne hjælpe.

 



__________________
Undskyld stavefejl, jeg skal lige vænne mig til min nye spændetrøje - Radio/TV-fagtekniker.
Til top Vis Caraedoc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Caraedoc
 
lervad
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 03 April 2005
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 17
Sendt: 17 August 2006 kl. 19:17 | IP-adresse registreret  

Update:

Har takket nej til skærmen. Som flere af jer pointerer er det mange penge for en skærm, som ikke nødvendigvis er "drømmeskærmen".

Tak for hjælpen.

Til top Vis lervad's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lervad
 
Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 211
Sendt: 17 August 2006 kl. 19:22 | IP-adresse registreret  

hmmm. det kommer nu an på hvor de døde pixel sidder.

er der ikke et acceptabelt antal døde pixel før en evt forsikring vil gå ind og dække alligevel ?



__________________
Holfi still sucks. AKA Live21
Til top Vis Mightyfish's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mightyfish
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes