| Sendt: 16 August 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en projektor, men er lige flyttet i lejlighed. Jeg har det problem at min projektor viser et større billede end mit lærrede. Kan det løses med noget software af en slags eller lignende. Jeg bruger pt et medie center, men har også tilsluttet en xbox 360.
|