| Forfatter |
|
Jean78 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Jeg kigger efter nyt tv - det skal selvfølgelig være et lcd-tv, men jeg vil meget gerne finde et, der kommer i en hvid model - gerne i 32" og ikke større.
Jeg har fundet tre modeller.
Samsungs LE32R71W http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le32r71w.asp Loewe Indicidual 26 i creme http://ww.loewe.de Phillips
32PF9968 http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/TV_GR_ DK_CONSUMER/FLAT_TV_CA_DK_CONSUMER/product/32PF9968_10_DK_CO NSUMER/catalog.jsp?language=da&country=DK&catalogTyp e=CONSUMER&proxybuster=IRVIZEPHC2K5ZJ0RMRCSHQNHKFSESI5P
Så er spørgsmålet, om I gutter kender andre producenter, der laver hvide lcd-tv? Måske er der modeller, jeg ikkehar fundet?
Jean
|
| Til top |
|
| |
dr. jeep Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 253
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Samsung...
__________________ Of All the Things I Lost, I Miss My Mind the Most...
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger


Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du også skrevet med hvidt
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
Muws Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så et hvidt Samsung LCD i hifiklubben den anden dag - ved ikk om jeg vil kalde det kønt - men anderledes ville nok være sækkende :)
__________________ Det var pokkers - Sony ES ?!
|
| Til top |
|
| |
Jean78 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ok... i svarer sgu godt nok hurtigt! Jeg kom til at trykke enter, inden jeg havde skrevet indlægget.
Jeg har set Samsung, men det er ikke særligt fedt. Slet ikke den rustrøde bjælke i bunden - derudover læste jeg i JP's Forbrug, at det ikke er så skide godt et tv.
Jean
|
| Til top |
|
| |
Muws Forum Bruger


Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 109
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean78 skrev:
Ok... i svarer sgu godt nok hurtigt! Jeg kom til at trykke enter, inden jeg havde skrevet indlægget.
Jeg har set Samsung, men det er ikke særligt fedt. Slet ikke den rustrøde bjælke i bunden - derudover læste jeg i JP's Forbrug, at det ikke er så skide godt et tv.
Jean
|
|
|
Det var netop også den der røde bjælke i bunden som fik mig til at tænke på hvilken designer der skulle fyres. Hvis det var hold helt i hvidt, var det måske en anden sag. __________________ Det var pokkers - Sony ES ?!
|
| Til top |
|
| |
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7545
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jean78 skrev:
Ok... i svarer sgu godt nok hurtigt! Jeg kom til at trykke enter, inden jeg havde skrevet indlægget.
Jeg har set Samsung, men det er ikke særligt fedt. Slet ikke den rustrøde bjælke i bunden - derudover læste jeg i JP's Forbrug, at det ikke er så skide godt et tv.
Jean
|
|
|
Nu ville jeg ikke tillægge JP Forbrugs såkaldte test af fladskærme, bl.a. fordi at den er så overbeslået med faktuelle fejl om de forskellige apparater, samt at en del af deres bemærkninger er deciderede ukorrekte på nogle af apparaterne, bl.a. ved at nævne ting eller egenskaber som apparatet slet ikke besidder.
Så vil jeg hellere foretrække at trække på info herinde fra, bla. fra Otto fra Tape Connection - han har afprøvet mange af apparaterne i virkeligheden og han har den nødvendige indsigt i dem og teknikken bag. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
| Til top |
|
| |
Jean78 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 17 August 2006 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Jean78 skrev:
Ok... i svarer sgu godt nok hurtigt! Jeg kom til at trykke enter, inden jeg havde skrevet indlægget.
Jeg har set Samsung, men det er ikke særligt fedt. Slet ikke den rustrøde bjælke i bunden - derudover læste jeg i JP's Forbrug, at det ikke er så skide godt et tv.
Jean
|
|
|
Nu ville jeg ikke tillægge JP Forbrugs såkaldte test af fladskærme, bl.a. fordi at den er så overbeslået med faktuelle fejl om de forskellige apparater, samt at en del af deres bemærkninger er deciderede ukorrekte på nogle af apparaterne, bl.a. ved at nævne ting eller egenskaber som apparatet slet ikke besidder.
Så vil jeg hellere foretrække at trække på info herinde fra, bla. fra Otto fra Tape Connection - han har afprøvet mange af apparaterne i virkeligheden og han har den nødvendige indsigt i dem og teknikken bag. |
|
|
Tak for det råd. Men hvad med de hvide tv - er der ingen, der kender til ander mærker og modeller i hvid? Jean
|
| Til top |
|
| |