Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 11:22   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Hvidt lcd-tv? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Jean78
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 16 August 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret  


Hej

Jeg kigger efter nyt tv - det skal selvfølgelig være et lcd-tv, men jeg vil meget gerne finde et, der kommer i en hvid model - gerne i 32" og ikke større.

Jeg har fundet tre modeller.

Samsungs LE32R71W http://www.samsung.com/dk/products/tv/lcdtv/le32r71w.asp
Loewe Indicidual 26 i creme http://ww.loewe.de
Phillips 32PF9968 http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/tree/TV_GR_ DK_CONSUMER/FLAT_TV_CA_DK_CONSUMER/product/32PF9968_10_DK_CO NSUMER/catalog.jsp?language=da&country=DK&catalogTyp e=CONSUMER&proxybuster=IRVIZEPHC2K5ZJ0RMRCSHQNHKFSESI5P

Så er spørgsmålet, om I gutter kender andre producenter, der laver hvide lcd-tv? Måske er der modeller, jeg ikkehar fundet?

Jean
Til top Vis Jean78's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean78
 
dr. jeep
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 Maj 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 253
Sendt: 16 August 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret  

Samsung...

 



__________________
Of All the Things I Lost, I Miss My Mind the Most...
Til top Vis dr. jeep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af dr. jeep
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 16 August 2006 kl. 22:18 | IP-adresse registreret  

Har du også skrevet med hvidt

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
Muws
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 109
Sendt: 16 August 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret  

Så et hvidt Samsung LCD i hifiklubben den anden dag - ved ikk om jeg vil kalde det kønt - men anderledes ville nok være sækkende :)

__________________
Det var pokkers - Sony ES ?!
Til top Vis Muws's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muws
 
Jean78
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 16 August 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Ok... i svarer sgu godt nok hurtigt! Jeg kom til at trykke enter, inden jeg havde skrevet indlægget.

Jeg har set Samsung, men det er ikke særligt fedt. Slet ikke den rustrøde bjælke i bunden - derudover læste jeg i JP's Forbrug, at det ikke er så skide godt et tv.

Jean


Til top Vis Jean78's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean78
 
Muws
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Marts 2006
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Indlæg: 109
Sendt: 16 August 2006 kl. 22:48 | IP-adresse registreret  

Jean78 skrev:
Ok... i svarer sgu godt nok hurtigt! Jeg kom til at trykke enter, inden jeg havde skrevet indlægget.

Jeg har set Samsung, men det er ikke særligt fedt. Slet ikke den rustrøde bjælke i bunden - derudover læste jeg i JP's Forbrug, at det ikke er så skide godt et tv.

Jean




Det var netop også den der røde bjælke i bunden som fik mig til at tænke på hvilken designer der skulle fyres. Hvis det var hold helt i hvidt, var det måske en anden sag.


__________________
Det var pokkers - Sony ES ?!
Til top Vis Muws's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Muws
 
Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 7545
Sendt: 16 August 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret  

Jean78 skrev:
Ok... i svarer sgu godt nok hurtigt! Jeg kom til at trykke enter, inden jeg havde skrevet indlægget.

Jeg har set Samsung, men det er ikke særligt fedt. Slet ikke den rustrøde bjælke i bunden - derudover læste jeg i JP's Forbrug, at det ikke er så skide godt et tv.

Jean


Nu ville jeg ikke tillægge JP Forbrugs såkaldte test af fladskærme, bl.a. fordi at den er så overbeslået med faktuelle fejl om de forskellige apparater, samt at en del af deres bemærkninger er deciderede ukorrekte på nogle af apparaterne, bl.a. ved at nævne ting eller egenskaber som apparatet slet ikke besidder.

Så vil jeg hellere foretrække at trække på info herinde fra, bla. fra Otto fra Tape Connection - han har afprøvet mange af apparaterne i virkeligheden og han har den nødvendige indsigt i dem og teknikken bag.



__________________
Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
Til top Vis Ronin's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ronin
 
Jean78
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 05 Maj 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 17 August 2006 kl. 19:41 | IP-adresse registreret  

Ronin skrev:

Jean78 skrev:
Ok... i svarer sgu godt nok hurtigt! Jeg kom til at trykke enter, inden jeg havde skrevet indlægget.

Jeg har set Samsung, men det er ikke særligt fedt. Slet ikke den rustrøde bjælke i bunden - derudover læste jeg i JP's Forbrug, at det ikke er så skide godt et tv.

Jean


Nu ville jeg ikke tillægge JP Forbrugs såkaldte test af fladskærme, bl.a. fordi at den er så overbeslået med faktuelle fejl om de forskellige apparater, samt at en del af deres bemærkninger er deciderede ukorrekte på nogle af apparaterne, bl.a. ved at nævne ting eller egenskaber som apparatet slet ikke besidder.

Så vil jeg hellere foretrække at trække på info herinde fra, bla. fra Otto fra Tape Connection - han har afprøvet mange af apparaterne i virkeligheden og han har den nødvendige indsigt i dem og teknikken bag.



Tak for det råd. Men hvad med de hvide tv - er der ingen, der kender til ander mærker og modeller i hvid?

Jean
Til top Vis Jean78's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jean78
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes