| Sendt: 16 August 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har min IN76 kørt i 137 timer uden problemer, men pludselig opdager jeg at lysstyrken varierer meget øverst i højre side? Hvad kan være galt?
Har prøvet at bordmontere den også, her er det så nederst i venstre hjørne lysstyrken kører op og ned (logisk)...
Har prøvet at vælge "high mode" i lysstyrke, så forsvinder problemet straks. Vælger jeg herefter "low mode" igen er der heller ingen problem. (ved ikke om det efter længere tid så kommer igen)
Der går ca. 5 min efter opstart (i low mode) så begynder lyset at variere, nærmest en meget nervøs blinken Det er både med og uden udstyr problemet opstår.
Nogen med en ide om hvad kan være galt?
M.v.h. Strong
|