| Forfatter |
|
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9421
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bonde1985 skrev:
Carcass : har lige testlyttet SCAMP. ved første lytteindtryk rykker de da max. super fede trommer, og en nice vokal tror sku det blir en keeper, når jeg lige finder deres cd.
nu vi er ved de danske herre, så må man altså heller ikke glemme, Hatesphere. de er virkelig ved at udvikle sig, i forhold til deres første album. de er nice
|
|
|
Prøv gravøllet her http://www.svartsot.dk/discography.html
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bonde1985 skrev:
Carcass : har lige testlyttet SCAMP. ved første lytteindtryk rykker de da max. super fede trommer, og en nice vokal tror sku det blir en keeper, når jeg lige finder deres cd.
nu vi er ved de danske herre, så må man altså heller ikke glemme, Hatesphere. de er virkelig ved at udvikle sig, i forhold til deres første album. de er nice
|
|
|
Cdon Har den hvis det ér
http://cdon.dk/musik/scamp/ __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har bare fået totalt Dansk metal-trip på lige i tiden,sidder og høre denne her lige nu......de er fandme oldshool

Undskyld den dårlige kvalitet,det var det eneste billede jeg kunne finde,Frozen sun med Dimensions. __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Bonde1985 Forum Bruger

Bruger siden: 07 September 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 420
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
svartsot har da en fantastisk growlende vokal. de minder lidt om Amon Amarth.
tak for linket carcass. er bestilt:), sys det er fedt de har lagt albummet ud så man kan lytte til det. så behøver man nemlig ikke dowloade det inden
testkøb, og på den måde, støtter man både kunstnerne plus overholde loven om medie-eje. ved ikke lige hva den hedder, men håber i forstår. hehe
nu vi er inde på det industrielle, hvad med Static X. de rykker også.
nogen der var til Ramstein koncert d.15 december 2009? hørte i så Combichrist. hvad sys i om dem? jeg har lidt delte meninger. lyrikken kunne
være bedre. men synes det er en fed blanding af StaticX og slipknot (setup, her tænker jeg på tønderne som to aber hopper rundt og tæsker til
ukendelighed, men fedt er det)
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bonde1985 skrev:
tak for linket carcass. er bestilt:), sys det er fedt de har lagt albummet ud så man kan lytte til det. så behøver man nemlig ikke dowloade det inden testkøb, og på den måde, støtter man både kunstnerne plus overholde loven om medie-eje. ved ikke lige hva den hedder, men håber i forstår. hehe
nu vi er inde på det industrielle, hvad med Static X. de rykker også. nogen der var til Ramstein koncert d.15 december 2009? hørte i så Combichrist. hvad sys i om dem? jeg har lidt delte meninger. lyrikken kunne være bedre. men synes det er en fed blanding af StaticX og slipknot (setup, her tænker jeg på tønderne som to aber hopper rundt og tæsker til ukendelighed, men fedt er det)
|
|
|
Det var så lidt
Så ikke Rammstein sidste år ,men jeg så dem i 2005 hvor satyricon varmede op.Kender godt Combichrist,de er nu ret onde __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Leise Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 259
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
HVORFOR er der ingen der har nævnt Lamb of God endnu??!! THE metal-band to rule them all. 
Opeth er jeg også ret vild med. Det er sgu smuk metal. Af dansk lytter jeg til Hatesphere og Illdisposed. Bo Sommer har en fed vokal.
Synes klart også I skulle give Devin Townsend, Strapping Young Lad og Zimmers Hole et lyt. Især Devin Townsend's album Synchestra. En rejse i lyd og metal på en lidt underfundig måde. Fantastisk album. __________________ Nuforce & B&O
Jitter is something audiophiles worry about to make themselves feel superior to somebody who simply plugs an optical cable into his computer and enjoys music
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leise skrev:
|
HVORFOR er der ingen der har nævnt Lamb of God endnu??!! THE metal-band to rule them all. 
Opeth er jeg også ret vild med. Det er sgu smuk metal. Af dansk lytter jeg til Hatesphere og Illdisposed. Bo Sommer har en fed vokal.
Synes klart også I skulle give Devin Townsend, Strapping Young Lad og Zimmers Hole et lyt. Især Devin Townsend's album Synchestra. En rejse i lyd og metal på en lidt underfundig måde. Fantastisk album. |
|
|
Ashes of the wake med Lamb er fandme et konge album  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 9421
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bonde1985 skrev:
|
|
|
Desværre er kun manden bag projektet tilbage af dette lineup. Den nye plade bliver med helt andre bag instrumenterne. Resterne har dog dannet en nyt band "Prevail"
Kan høres live snart
http://metalzone.dk/index.php?side=expandnews&id=5549

|
| Til top |
|
| |
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min top 5.
Death
Obitary
Slayer
Sodom
Sepultura
|
| Til top |
|
| |
Bonde1985 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
har man sagt lamb of god må man også sige "devil driver"
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Devil drivers forsanger mener jeg er ham fra Coal Chamber,hvis jeg ikke tager meget fejl __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
KennethDK1 Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 84
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke og forglemme Testament!!!!
|
| Til top |
|
| |
lorx Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 700
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leise skrev:
Opeth er jeg også ret vild med. Det er sgu smuk metal. Af dansk lytter jeg til Hatesphere og Illdisposed. Bo Sommer har en
fed vokal.
|
|
|
Helt helt enig! Illdisposed holder hele vejen ;)
Deres nye album er hellere ikke til at tage fejl af.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Submit med Bo og drengene er efter min mening det fedeste de har leveret.......Four depressive seasons er nu heller ikke at kimse af __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Bonde1985 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 12:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
KennethDK1 skrev:
Ikke og forglemme Testament!!!! |
|
|
nu vi er ved de lidt ældre herre. så skal man også klart give et lyt til dem her:
Death - symbolic.
det er virkelig noget der rykker. tjek dem evt ud på flg link: http://www.youtube.com/watch?v=PqNXrkvmk_o
|
| Til top |
|
| |
RAZZER Forum Bruger

Bruger siden: 01 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 803
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 12:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fed tråd ;)
Mine favoritter:
Megadeth
Metallica
My Dying Bride
Tool
Stream of Passion
Disturped
|
| Til top |
|
| |
Cpt. Weirdo Forum Bruger

Bruger siden: 07 December 2009 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 237
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 12:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Et lille udpluk af det jeg hører:
-After Forever - Hollandsk gothic metal, med en skøn kvindestemme og en dejlig herrestemme som modstykke. Lidt speciel lyd, som man enten elsker eller hader.
-All That Remains - Amerikansk metalcore med masser af fart og brutalitet.
-Amon Amarth - Store skæggede nordmænd synger om krig, vikinger og nordiske guder. Skønt og melodisk.
-Arch Enemy - Svensk melodeath med den næstgrummeste kvindevokal i verden! De to brødre Amott mestre den seksstrengede!
-As We Fight - Dansk metalcore af den hårde slags - masser af melodi, vrede og fart!
-Blind Guardian - Tysk topklasse powermetal af den melodiske slags. Forsangeren er turbodygtig, og ligeså er resten af bandet.
-Bloodbath - Svensk death metal af den ondeste slags, med geniale Mikael Åkerfeldt som forsanger (Opeths forsanger).
-Burzum - Norsk black metal af den gamle skole - optaget i en vinkælder mens bandet har været påvirket af røgen fra en nyligt nedbrændt stavkirke.
-Cannibal Corpse - Amerikansk gore metal af den blodige slags. Mere makabert og børnefjendligt bliver det ikke.
Mere senere
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bonde1985 skrev:
KennethDK1 skrev:
|
Ikke og forglemme Testament!!!! |
|
|
nu vi er ved de lidt ældre herre. så skal man også klart give et lyt til dem her:
Death - symbolic.
det er virkelig noget der rykker. tjek dem evt ud på flg link: http://www.youtube.com/watch?v=PqNXrkvmk_o |
|
|
Der er da også bare de fedeste trommer på Symbolic  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Leise Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 259
|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 12:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hehe, Bloodbath ... er vild med deres Cancer of the Soul. Så fedt et nummer!
I den lidt mere poppede afdeling så skal Dimmu Borgir vel også lige nævnes. Synes sgu de har lavet nogle fede numre. __________________ Nuforce & B&O
Jitter is something audiophiles worry about to make themselves feel superior to somebody who simply plugs an optical cable into his computer and enjoys music
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Januar 2010 kl. 12:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Cpt. Weirdo skrev:
Et lille udpluk af det jeg hører: -After Forever - Hollandsk gothic metal, med en skøn kvindestemme og en dejlig herrestemme som modstykke. Lidt speciel lyd, som man enten elsker eller hader. -All That Remains - Amerikansk metalcore med masser af fart og brutalitet. -Amon Amarth - Store skæggede nordmænd synger om krig, vikinger og nordiske guder. Skønt og melodisk. -Arch Enemy - Svensk melodeath med den næstgrummeste kvindevokal i verden! De to brødre Amott mestre den seksstrengede! -As We Fight - Dansk metalcore af den hårde slags - masser af melodi, vrede og fart! -Blind Guardian - Tysk topklasse powermetal af den melodiske slags. Forsangeren er turbodygtig, og ligeså er resten af bandet. -Bloodbath - Svensk death metal af den ondeste slags, med geniale Mikael Åkerfeldt som forsanger (Opeths forsanger). -Burzum - Norsk black metal af den gamle skole - optaget i en vinkælder mens bandet har været påvirket af røgen fra en nyligt nedbrændt stavkirke. -Cannibal Corpse - Amerikansk gore metal af den blodige slags. Mere makabert og børnefjendligt bliver det ikke. Mere senere |
|
|
Siger man Burzum,må man også sige Darkthrone......de 2 er hvist indbegrebet af Black  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |