| Forfatter |
|
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 18:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kender godt Esoteric fra før i tiden,har bare ikke rigtigt givet dem en chance før nu.....det er fee da
De har nu også været nævnt tidligere i denne her tråd........så du må nok indse at du stadig er en Trendsætter jomfru,ha ha ha __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 14 December 2010 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis der er Vinyl freaks imellem Esoteric fans, så kan man lige nu bestille den første plade hos Aesthetic Death. Planen er at udgive alle deres albums på vinyl.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2011 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hva så,har i købt billetter til Megadeth/Slayer i Århus d.21. marts???? __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 21 Januar 2011 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jada :P
__________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 Januar 2011 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næh, det er ikke lige den slags metal jeg er mest til...
Det kan dog være at jeg ombestemmer mig for at støtte en god sag.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Januar 2011 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det blir sgu Fee da  Har set Megadeth før men Slayer har jeg aldrig lige fået set,så det glæder jeg mig til. Det er jo halvdelen af The Big 4......Det bliver stort  __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 21 Januar 2011 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så Slayer for en del år siden på Roskilde, det var ok men ikke noget specielt, men det var også midt på dagen i høj solskin. Har dog ikke set Megadeth.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 25 Januar 2011 kl. 11:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har set Slayer en håndfuld gange nu, og jeg syntes det er fantastisk hver gang, også i solskin kl 16 på roskilde Megadeath bliver tilgengæld første gang for mig.
Tilgengæld syntes jeg godt nok at de er glade for at lægge koncerter på hverdage for tiden, Amon Amarth på en tirsdag og Rotten Sound på en mandag eller tirsdag, og så begge i københavn, det er sku ikke nemt at få til at passe sammen med arbejdet  __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
hajen71 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 207
|
| Sendt: 26 Januar 2011 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
xxx
|
| Til top |
|
| |
hajen71 Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Januar 2011 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Februar 2011 kl. 17:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 13 Februar 2011 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den er da meget hyggelig. Intro'en med børnene er ret god, resten er lidt sådan påtaget. Er jeg forresten den eneste der rokker lidt til den nye Burzum?  Grimt cover...
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2011 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt vild med det skrig som Nergal laver i slutningen af sangen,det lyder vildt skummelt med med den der summen af fluer ind over ......lige omkring 4 min. 50 sek.....ud over anlæget med det,og så bare HØJT
Vidste godt at Burzum skulle komme med Fallen,var bare ikke lige klar over datoen for udgivelsen.....................jeg tror vidst hellere at jeg må på Tuben for at se om der ikke lige ligger et par numre der __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
|
| Til top |
|
| |
hajen71 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2011 kl. 09:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Falder lige pt i svime over Zakk Wylde og Black labe society.... Han er fantastisk på sin guitar og attituden der lægges for dagen er enestående.
Inden for de næste par uger kommer der et interview med Greg Chandler fra Esoteric på min blog.
|
| Til top |
|
| |
unsane Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 17 Februar 2011 kl. 08:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
pof@ skrev:
Hjælp mig lige med at skubbe konen ud af stuen...
Hvis nu jeg kan lide Esoteric med The Maniacal Vale - hvad skal jeg så ellers finde derude?
|
|
|
Esoteric er sgu rigtig fedt. Evoken - In The Absence of Light er heller ikke skidt. Skepticism, Ahab og Sunn O)) er nævnt, jeg vil lige tilføje Pentemple. De har lavet een skive der hedder 'O)) presents...', og jah det er et par a drengene fra Sunn plus Attila Csihar og et par stykker til. Temmelig meget drone men med lidt doom stemning og weirdness. I den mere beskidte og sludgy ende vil jeg godt lige smide en anbefaling af Serpent Cult. Tyk, fed og beskidt doom/groove med kvindelig vokal. De er ikke lige stærke på alle deres numre, men er absolut et lyt værd fx. nummeret 'The Harvest'. Og når nu WITTR er nævnt så mangler jeg lige at anbefale Negura Bunget. Ikke doomy overhovedet, men meditativ black metal fra Rumænien. 'Om' er i høj grad anbefalet, og ' 'n crugu bradului' (jah det hedder den altså) er heller ikke ringe. Er mindre aggressive end WITTR i deres udtryk, men de har sgu deres egen stil.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 18 Februar 2011 kl. 10:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen unsane, og god musik smag...
Evoken - In The Absence of Light. Den må du lige hjælpe mig med at finde, jeg kan ikke se at Evoken har lavet noget med den titel.
Når vi snakker Negura Bunget, har du så hørt Dordeduh (jeg har ikke) og kan det anbefales at bestille den EP der kom sidste år?
|
| Til top |
|
| |
unsane Forum Bruger

Bruger siden: 28 Juli 2008 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 03 Marts 2011 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
el_serpiente skrev:
Velkommen unsane, og god musik smag...
Evoken - In The Absence of Light. Den må du lige hjælpe mig med at finde, jeg kan ikke se at Evoken har lavet noget med den titel.
Når vi snakker Negura Bunget, har du så hørt Dordeduh (jeg har ikke) og kan det anbefales at bestille den EP der kom sidste år?
|
|
|
Takker. Det er osse mig der ævler; den hedder 'Antithesis of Light'! Så du har sådan set ret.  Jeg har ikke rigtig fulgt med i hvad der er sket med Negura Bunget siden de gik hver til sit. Jeg vidste at Hupogrammus og Sol Faur skulle lave et nyt band, men sidst jeg fulgte det var der ikke navn på endnu. Det borger nu for kvaliteten at det er de to, de var osse prime movers i NB, så... Anmeldelsen på MA lyder som om den er værd at finde, og jeg vil da lige skrive mig det bag øret. Det er en limited release på 500 ex. så den er nok allerede lidt svær at fange.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 03 Marts 2011 kl. 11:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
GamerOfDK Forum Bruger

Bruger siden: 13 November 2009 Lokalitet: Fyn Vest
Status: Offline Indlæg: 96
|
| Sendt: 04 Marts 2011 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
el_serpiente skrev:
Den er da meget hyggelig. Intro'en med børnene er ret god, resten er lidt sådan påtaget.
Er jeg forresten den eneste der rokker lidt til den nye Burzum?
Grimt cover...
|
|
|
Burzum - Belus og Fallen er ikke ligefrem mig, kunne bedre lide de første 5 plader, selvom de er rimeligt low-fi.
Nogen der hører noget Alcest, Lantlôs, Heretoir eller lignende?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 Marts 2011 kl. 13:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den nye Alcest er næsten på repete hjemme hos mig. Den er rigtig god men lidt kort.
|
| Til top |
|
| |