| Forfatter |
|
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 07 Marts 2011 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ked af det Carcass, men jeg kan ikke lade være med at grine højt når jeg ser den video. Jeg syntes den afspejler Behemoth perfekt, man prøver så inderligt at være provokerende at budskabet bliver totalt tabt bag vognen i et sammensurum af overdrevne effekter for effektens skyld.
Første gang jeg så den håbede jeg inderligt at det var en video der var lavet med en god del selvironi og humor, men det er det jo ikke, og derfor er den video kun en ting, nemlig sørgelig. __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
AndersKousgaard Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2010 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 21
|
| Sendt: 07 Marts 2011 kl. 12:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Starten på denne er ihv super nice på ens HIFI...... :P
http://www.youtube.com/watch?v=_VsAwJTjaKs
|
| Til top |
|
| |
hajen71 Forum Bruger

Bruger siden: 13 Oktober 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 207
|
| Sendt: 07 Marts 2011 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
el_serpiente Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2007 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 546
|
| Sendt: 09 Marts 2011 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt interview. Det er rart at høre, at de arbejder på noget nyt og det kommer engang i slutningen af året.
Det er dog lidt trist at høre at Gordon Bicknell har forladt bandet, da vi så ikke får flere smukke passager som dem der er the blood of the eyes.
|
| Til top |
|
| |
hajen71 Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Marts 2011 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godt at se at der er nogen der læser min blog :-)
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 11 Marts 2011 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hajen71 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Marts 2011 kl. 09:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
-
|
| Til top |
|
| |
pof@ Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 941
|
| Sendt: 11 Marts 2011 kl. 17:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Marts 2011 kl. 09:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå! Dem der Slayer, de var sku meget gode . Megadeth var lidt tamme. Og Scandinavia var som sædvanelig totalt elendige til at lukke folk ind og ellers starte til tiden.
God hates us all! __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 22 Marts 2011 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde så en totalt anden opfattelse af den aften.......Megadeth,super fede som altid......Slayer,har aldrig set dem live før men gik efter det første nummer,ikke fordi at de var dårlige men det var ALT for højt.Jeg har dælme været til mange metal koncerter men det der var da totalt ulideligt!......Virkeligt en skam for jeg ville nu godt ha set hele koncerten,er faktisk temmelig stor Slayer-fan. __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Marts 2011 kl. 09:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var der ikke, men er sådan set enig med at det er for dårligt at der til nogle koncerter spilles alt for højt. Jeg tager altid ørepropper med selv om jeg egenteligt helst er fri for dem da de forvrænger lyden.
Hvis det er tilstrækkeligt højt så kan man få det fysisk dårligt uanset om man har ørepropper eller ej. Så til lydfolkene: spil høje men ikke for højt.
(Da jeg var til Mars volta sidst de var her stod jeg ved siden af mixe pulten hvor der var en måler, ved ekstranumerne stod den og svingede omkring 120 dB: Det holder bare ikke)
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 28 Marts 2011 kl. 22:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
carcass skrev:
| Jeg havde så en totalt anden opfattelse af den aften.......Megadeth,super fede som altid......Slayer,har aldrig set dem live før men gik efter det første nummer,ikke fordi at de var dårlige men det var ALT for højt.Jeg har dælme været til mange metal koncerter men det der var da totalt ulideligt!......Virkeligt en skam for jeg ville nu godt ha set hele koncerten,er faktisk temmelig stor Slayer-fan. |
|
|
Slayer spiller ALTID højt, og jeg går ALDRIG til koncert uden ørepropper, er nærmest ligegyldig hvor man er, hvis det er i en hal er det for højt, selv til tina dickow var jeg ked af at haveglemt dem derhjemme. Tilgengæld kan man nemt få rimelig gode ørepropper der dæmper linært omkring 9, 12, 15 db afhængigt af behov, hvilket for de fleste er rigeligt til at få en god høj oplevelse men stadig ikke blive døv.
Og så solgte de også propper til koncerten hvis du havde behov. Det virker lidt som en tam undskylding, sorry to say  Nu ved jeg du har været til koncerter før, og det kan altså ikke være en overraskelse at de spiller højt, fordi SÅ højt spillede de altså heller ikke. __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 198
|
| Sendt: 05 April 2011 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, nej, nej....
Manowars tidligere trommerslager, Scott Columbus, er død i en alder af bare 54 år.
Kings of metal er røget på anlægget....
R.I.P.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

|
| Sendt: 05 April 2011 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Gods made heavy metal, and they saw that it was good! They said to play it louder than HELL and we promised that we would! __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
Jeperi Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juli 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 12 Maj 2011 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
1349 på Roskilde, godt booket! Har efterhånden set dem tre gange, men aldrig i Danmark. Jeg håber de får lov at spille på en telt scene, formodentlig Odeon? og på et godt sent tidspunkt (>24:00). I tilfælde nogen af jer nu ikke kender 1349, hvilket er en skam, så er her en youtube link til et af deres gamle hits: http://www.youtube.com/watch?v=eDSSqAF-VdU
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Maj 2011 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har netop fået Heaven and Hell live fra Radio Music City Hall på Blu Ray. Det undrer mig lidt, at der skulle gå så lang tid før den kom på Blu Ray, men hvad skidt, den er i den grad ventetiden værd.
Efter at have set den igennem tre gange, har jeg stadig ikke kunne finde noget negativt at sige om den. Alt fungerer bare perfekt, og egentlig synes jeg ikke, at heavy metal kan blive meget bedre end det, der præsteres på denne fabelagtige Live Blu Ray udgivelse.
http://www.youtube.com/watch?v=EnS6dVFCXxg
|
| Til top |
|
| |
carcass Forum Bruger

Bruger siden: 30 Maj 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 642
|
| Sendt: 26 Maj 2011 kl. 18:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er da også bare den fedeste koncert,har den selv på dvd  ....f**k hvor var Ronnie James Dio altså bare cool,på sådan en totalt old school-80´r måde:-) __________________ The world is watching America...and America is watching tv.
BLADELIUS/DYNAUDIO SET-UP
|
| Til top |
|
| |
Peterlh Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2010 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 26 Maj 2011 kl. 22:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
IRON MAIDEN!!!!!
|
| Til top |
|
| |
andeth Forum Bruger

|
| Sendt: 03 Juli 2011 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
På svensk TV er der lige nu livetransmission fra The Big four koncerten i Göteborg. Har desværre først fundet ud af det nu, hvor jeg tror de første tre bands har været på scenen.
|
| Til top |
|
| |
Sambora Forum Bruger

Bruger siden: 29 Februar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 710
|
| Sendt: 05 Juli 2011 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
andeth skrev:
Har netop fået Heaven and Hell live fra Radio Music City Hall på Blu Ray. Det undrer mig lidt, at der skulle gå så lang tid før den kom på Blu Ray, men hvad skidt, den er i den grad ventetiden værd.
Efter at have set den igennem tre gange, har jeg stadig ikke kunne finde noget negativt at sige om den. Alt fungerer bare perfekt, og egentlig synes jeg ikke, at heavy metal kan blive meget bedre end det, der præsteres på denne fabelagtige Live Blu Ray udgivelse.
http://www.youtube.com/watch?v=EnS6dVFCXxg |
|
|
Helt enig.... en af mine absolutte koncert DVD'er....      Hvor jeg dog bare savner Dio....  Hvor har du købt den på blu-ray?
|
| Til top |
|
| |