Tilbage til HIFI4ALL.DK 5. juni 2026 | 20:08   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Panasonic 42" Plasma-TV TX-P42G20E (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 3
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Alland
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 13 Januar 2011 kl. 19:35 | IP-adresse registreret  

kultfilmsdreng skrev:
Nogen der kan sige mig hvordan jeg får adgang til professional 1 og 2 menuerne og kan kalibrere de mere avancerede ting som de nævner på flatpanels? Jeg har kun de 4 forudindstillede billedtyper som valgmuligheder og der er ikke adgang til det hele fra dem.

Kan ikke huske præcist hvad punkterne hedder, men hvis du trykker på "menu" skal du vælge den nederste af de 3 menuer, tror den bare hedder "indstillinger". Derinde er der et punkt der hedder noget i retning af "ISF xxx".. Det skal du slå til, og så kan du finindstille farverne efter flatpanels' anbefalinger....

//Allan

EDIT: Du kan ikke indstille farverne inde i den føromtalte undermenu, men den får muligheden til at komme frem inde ved de øvrige billedindstillinger...
Til top Vis Alland's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alland

kultfilmsdreng
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Juli 2004
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 16 Februar 2011 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Hey, jeg ved ikke om det har noget med signalet at gøre, men følgende er altså tilfældet på mit TV flere gange, især ved animerede features, også hvis det er Blu-Ray:

Har det udelukkende noget med kilden at gøre? I så fald er reklamerne på kanalerne alle elendig kvalitet og også en del blu-rays. Samtidig er der ofte milde rødlige/grønlige striber parallelt med ansigtsformer osv. Min ven, der holder på billedrørsTV, var især opmærksom på det og kaldte det for Plasma'TV'ets svaghed.

Er det tilfældet? Det er indstillet til THX-profilen, så det burde være det ideele opsætning. Hmm. Det bliver diskuteret en del i en tråd om G20'et inde på recordere.dk. Min ven sværger til at der ingen posterization problemer er på billedrørs-tv normalt, at det er et fladskærmsproblem. Er det rigtigt? Hvordan kan det så samtidig være kildekvalitetsafhængigt, hvis det ikke ses på billedrørs?
Til top Vis kultfilmsdreng's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kultfilmsdreng Besøg kultfilmsdreng's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 3
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes