Tilbage til HIFI4ALL.DK 26. juni 2026 | 07:58   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Projektor på brugtmarkedet (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mich1352
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 544
Sendt: 13 August 2006 kl. 13:06 | IP-adresse registreret  

Hej.

Jeg har max. 6000,- til en projektor.
Så jeg tænke jeg vil kigge på brugtmarkedet?

Hvilke projektor plejer at være gode der? Og hvad skal man speciel være opmærksom på?

Mvh Michael
Til top Vis mich1352's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mich1352
 
strong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 13 August 2006 kl. 13:25 | IP-adresse registreret  

Hej. kig evt. efter Infocus 4805 (DLP) eller Sanyo Z3/Z4 (LCD)

M.v.h. Strong

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong
 
mich1352
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 544
Sendt: 13 August 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret  

Hvor godt billede har de i forhold til f.eks et tv?

Hvad burde de ligge på i brugtpris, eller er det bedre at købe dem som ny?

Hvad er ulemperne imellem modellerne?
Til top Vis mich1352's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mich1352
 
strong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 14 Januar 2006
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 568
Sendt: 13 August 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret  

mich1352 skrev:
Hvor godt billede har de i forhold til f.eks et tv?

Hvad burde de ligge på i brugtpris, eller er det bedre at købe dem som ny?

Hvad er ulemperne imellem modellerne?

I forhold til et tv er det vigtigt at mørklægge dit rum ellers mister du meget kontrast i billedet.

Fordel ved Infocus 4805 er go' kontrast + lysstærk PJ, altså efter min mening et super lækkert billede, ulempen ved DLP er mere blæserstøj + ingen lensshift.

Fordelen ved Sanyo Z3/Z4 er lav blæserstøj + lensshift + HD opløsning (1280x720), ulempen er lavere lysstyrke/kontrast + slidtage på LCD paneler...

Læg evt. lidt flere penge i det og køb en ny, det er efter min mening langt bedre da du her både får garantien + 0 timer på pæren der jo har begrænset levetid (ca. 3000 timer i de fleste tilfælde)

M.v.h. Strong

Til top Vis strong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af strong
 
mich1352
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 544
Sendt: 13 August 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret  

Hvad koster en ny Z4/Z3 eller lign.?
Til top Vis mich1352's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mich1352
 
Wilhelmsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 07 Maj 2006
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 236
Sendt: 13 August 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret  

mich1352 skrev:
Hvad koster en ny Z4/Z3 eller lign.?

Det sys' du ikk' selv du kan finde ud af?

Nettet er din ven, -mere specifikt er edbpriser.dk din bedste ven!

Til top Vis Wilhelmsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wilhelmsen
 
mich1352
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 544
Sendt: 13 August 2006 kl. 14:51 | IP-adresse registreret  

Wilhelmsen skrev:

mich1352 skrev:
Hvad koster en ny Z4/Z3 eller lign.?

Det sys' du ikk' selv du kan finde ud af?

Nettet er din ven, -mere specifikt er edbpriser.dk din bedste ven!

Heh  Dovenskab længe leve

Har os været ved at kigge på priser nu.
Men jeg venter til messen i september, og ser hvad de nye modeller kan byde på.

Jeg kunne især godt tænke mig en model med 1080p

Til top Vis mich1352's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mich1352
 
Emi_one
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 08 August 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 298
Sendt: 13 August 2006 kl. 14:59 | IP-adresse registreret  

Wilhelmsen skrev:

mich1352 skrev:
Hvad koster en ny Z4/Z3 eller lign.?

Det sys' du ikk' selv du kan finde ud af?

Nettet er din ven, -mere specifikt er edbpriser.dk din bedste ven!

Google er også en god ven.



__________________
Tømmer!
Til top Vis Emi_one's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Emi_one
 
Filur999
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 Februar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 194
Sendt: 13 August 2006 kl. 15:26 | IP-adresse registreret  

mich1352 skrev:
Jeg kunne især godt tænke mig en model med 1080p

Det ville bestemt heller ikke være dårligt  men så skal du hive noget dybere i lommen, end de 6000 du vil spendere.. Desværre



__________________
I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
Til top Vis Filur999's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Filur999
 
mich1352
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 Juli 2003
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 544
Sendt: 13 August 2006 kl. 15:30 | IP-adresse registreret  

Det har jeg forstået  Så må til at spare op

Men Otto er jo ude med melding om at man vil blive overrasket over prisen på de nye 1080p projektor, så jeg venter spændt

Til top Vis mich1352's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mich1352
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes