| Sendt: 15 August 2006 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg pønser på et lille projekt til min xbmc.
Jeg skal bruge en lille flad farveskærm med komponentindgang. Den skal være billig! Jeg har fundet en til 1000kr på edbpriser, men jeg er sikker på det kan gøres billigere.
Er der nogen der kan hjælpe?
mvh
Clifton
|