| Sendt: 15 August 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg nye kabler, stik og en forstærker til mit plasma, sikke en forbedring. Det kan varmt anbefales at tjekke detaljerne på det nye fla'skærm.
VH Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|