| Sendt: 31 Juli 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nu i et stykke tid søgt efter et fladskærmstv til omkring 9000,- og er faldet over de ovennævnte, som begge holder sig inde for prisrammen.
Jeg er dog interesseret i at vide hvad i evt. ville foretrække (og hvorfor) da jeg er ny og uerfaren på dette område. Jeg kan generelt forstå at Samsung leverer de bedste billeder, men er dog ikke så begejstret for at denne model kun har 1x HDMI da jeg stærkt regner med både at koble en PS3 og DVD til med tiden. Toshibaen har 2 x HDMI.
Det er dog ikke kun dette som skal afgøre det. Jeg tror at jeg er mest vild med Samsungs design, men billedkvalitet og funktionalitet er vigtigere end design, for mig.
På forhånd tak.
|