Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 22:59   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: nogen der ved noget om LG-LCD-skærme? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ricco82
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juli 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg står og overvejer at købe en 37'' LG-skærm, men er i tvivl om hvad forskellen er på en LG 37LC1RB og en LG 37LC2RA (begge set på www.justbuyit.dk, og begge til samme pris), for designmæssigt ligner de hinanden meget.

Er der nogen der har et bud?? 

 

Mvh Ricco

Til top Vis ricco82's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ricco82 Besøg ricco82's Websted
 
ziphnor
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 98
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret  

Der er noget galt med info på den side, LC1RB eksisterer ikke så vidt jeg ved, de mener muligvis LB1R  eller LP1.

LB1R har EEFL backlight , 14-bit billedbehandling og 2 analoge tunere.

LC2R har 8(panel)/10(elektronik)-bit billedbehandling, og 2 HDMI input.

Jeg kan anbefale den svenske lg side: link

Du kan også roligt stille spørgsmål til deres kontakt/support, i modsætning til feks. Sony så SVARER de rent faktisk!
Til top Vis ziphnor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ziphnor
 
ricco82
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juli 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 01 August 2006 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Okay...jamen det kan da godt være de har en fejl på siden.

Er der en af de to skærme du bedre kan anbefale fremfor den anden?

Til top Vis ricco82's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ricco82 Besøg ricco82's Websted
 
ziphnor
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 03 August 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 98
Sendt: 01 August 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret  

På papiret ser L1BR bedre ud, pga. af den bedre billedbehandling og EEFL backlight, men det er bedst at se dem 'live' selv.
Til top Vis ziphnor's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ziphnor
 
roxx
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 35
Sendt: 01 August 2006 kl. 22:57 | IP-adresse registreret  

Jeg har et Lg 37 lp1r som jeg købte hos justbyeit og kan kun sige at lp1r er simpelhen for lækker 2 tv-tuner super billed hdmi- dvi componet med 720p understøtelse, og 1:1 pixel mapping via dvi det står bare så skarpt at man skulle tro det var lyv.....   og HD matriale ser bare for lækkert ud har dvd med hdmi og xbox360 og pc via dvi til sluttet... kan klart anbefalde lp1r har godt set de andre men der er hvist noget med at den ende kun har en digital port og en tv-tunere....
Til top Vis roxx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roxx
 
ricco82
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juli 2006
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Indlæg: 13
Sendt: 02 August 2006 kl. 08:39 | IP-adresse registreret  

Hej Roxx og tak for tippet...

Hvordan er justbuyit så at handle med?

Leverer de varen som forventet, og overholder de hvad de lover? Har du f.eks. haft brug for reperationer eller anden hjælp fra dem?

Til top Vis ricco82's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ricco82 Besøg ricco82's Websted
 
roxx
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 27 Januar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 35
Sendt: 02 August 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

jeg har ikke haft nogen problemmer med at købe der fra.  jeg har ikke haft mit tv til rep eller noget. og husk du har jo 14 dages fuld retur ret når du handler over nettet, dvs hvis der nu er pixel fejl i så sender du det bare retur og sir at det var et fejl køb... for det er ikke alle slags pixel fejl LG bytter til nyt.

men som sagt har jeg kun haft gode erfaringer med at handle der.

mvh.

Roxx

Til top Vis roxx's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af roxx
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes