Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 22:58   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Toshiba LCD TV. Brug for lidt hjælp. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Bertramsen
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 18 April 2005
Status: Offline
Indlæg: 5
Sendt: 01 August 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret  

Hey..

Jeg er igang med at erhverve mig et Toshiba LCD TV 32 WL66Z. Jeg er dog ikke selv så stærk i tilslutning og indstilling af HiFi så derfor søger jeg hjælp hos jer..

Jeg har tre ting der skal tilsluttes. En selector boks, en DVD (NAD L53) og en PS2. Her er mit problem så:

Hvordan skal jeg tilslutte de forskellige komponenter bedst muligt? Skal jeg ud og erhverve mig nye kabler idet de allesammen er forbundet til mit nuværende tv via scart stik. Jeg vil selvfølgelig gerne, hvis muligt, benytte mig af at forbinde vi HD til mit nye Toshiba tv.

Er det muligt at forbinde de tre ovennævnte via hd indgangene? Det skal lige siges at selectoren er en gammel model..

 

På forhånd tak

Til top Vis Bertramsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bertramsen
 
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 4163
Sendt: 01 August 2006 kl. 23:30 | IP-adresse registreret  

Bertramsen skrev:

Hey..

Jeg er igang med at erhverve mig et Toshiba LCD TV 32 WL66Z. Jeg er dog ikke selv så stærk i tilslutning og indstilling af HiFi så derfor søger jeg hjælp hos jer..

Jeg har tre ting der skal tilsluttes. En selector boks, en DVD (NAD L53) og en PS2. Her er mit problem så:

Hvordan skal jeg tilslutte de forskellige komponenter bedst muligt? Skal jeg ud og erhverve mig nye kabler idet de allesammen er forbundet til mit nuværende tv via scart stik. Jeg vil selvfølgelig gerne, hvis muligt, benytte mig af at forbinde vi HD til mit nye Toshiba tv.

Er det muligt at forbinde de tre ovennævnte via hd indgangene? Det skal lige siges at selectoren er en gammel model..

Der er kun to scart-indgange, så du skal have enten DVD-afspilleren eller PS2'en tilsluttet via component. Da intet af dit udstyr har HDMI udgang, kan du ikke bruge HDMI til noget.



__________________
Mvh. TC
www.tapeconnection.dk

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes