| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
P2 ANdreas Brantelids præsentations koncert - Cello og Piano - fik ikke fat i kompnosten men det er flot musik
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Yes Scatcat, gør du det, så tager jeg til 1973. og lytter på mit tryk fra Canada med afsindig god lyd (fik den med hjem fra Thule Air Base) Så en i roskilde i går, plumberet til kr. 160 for det almindelige ec-tryk.

__________________ My amplifier is a "a cap-cooker"
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger


Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
den nye platinum collection plade med Genesis 

__________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
På tiende time af denne lyttesesion - stik den , den der kan  - bliver der nu hørt Yellow "the eye"  Jeg har ellers aldrig været så meget Yellow, men nu fænger det. Især 7'eren distant solution er fed. God skive
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
tunghør skrev:
| Jeg har ellers aldrig været så meget Yellow, men nu fænger det. |
|
|
Det skal du kun være glad for. Fejhed er omkostningsfuldt.
Men pjat til side: Jeg farede også ud & anskaffede mig skiven efter at have hørt den hos den gode Tante.
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 20:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hov - der manglede vist lige et "til" der  Ja, det var også derude jeg blev præsenteret for den. Var det ikke Præsten der havde den med, eller husker jeg galt?
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger


Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Y - E - L - L - O
(No Double-U).
Jo, det var selveste Ypperstepræsten der havde den med blandt meget andet godt.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så nåede jeg til...
Pink Floyd | Wish You Were Here

|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger


Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 20:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay - så faldt tiøren  !
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 28 April 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
sidder en lørdag aften ungen og konen har lagt sig for natten og lytter til et par begyndende sprøde sommertoner, nemlig:
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 03:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Rush: Exit....Stage Left.

og Palle Mikkelborg: Anything but grey.

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto


Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Symphonic Star Trek!F A N T A S T I S K!  På kassen står der "Caution! sound effects set to stun!"  " be careful, such extreme ultra deep extension can easily ruin a subwoofer system if played at a high level of gain" ...derfor skal du købe den
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sidder på jobbet og sumper til denne:

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 20:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger


Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 20:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ravel
Live fra Frankrig - Europakoncert - fra johannes døberen kirken i sydfrankrig - lige nu vilolin og cello - violinen er en stradi fra 17 hvidkål - på P2 - det er værd et lyt - lad pladerne vente de løber inge steder
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
keyvan Forum Bruger


Bruger siden: 11 Maj 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1513
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sina Vodjani: Zarathustra. Et smukt stykke musik kunst fra Sina Vodjani. Han har anvendt gamle persiske musik instrumenter sammen med moderne/nutids musik instrumenter ved dette album. Jeg modtog en bog og en DVD-video sammen med dette album. Bogen har flotte billeder og giver samtidig et indblik i den gamle religion Zarathustra. DVD- video skiven indeholder klip fra bl.a. forskellige templer som tilhører religionen Zarathustra og forskellige klip fra Persien. Man vil sikkert synes godt om dette album, hvis man synes godt om Passion albumet fra Peter Gabriel. Albummet er også udgivet på Cd-mediet.
Mere info om Sina på hans hjemmeside som er:
http://www.vodjani.de/index.php?lang=de

Sina Vodjani son of a French mother and Iranian father, considers it his duty as an artist to deliver spiritual messages and to make a creative contribution to the dialogue between the different cultures. He was born in Esfahan in 1954 but growing up in Tehran, San Francisco and Paris he was soon confronted with the necessity for interethnic tolerance. Following first performances of pop songs and French chansons he soon turned his attention to aspects of Middle Eastern music – inspired by his travelling experiences and fascinated by the meditative power of music. This included an analysis of different ways of life and religious manifestations. Sina Vodjani´s Goal is to communicate the essence of this analysis through his music, as a means of crossing and bringing together borders, uniting traditional sounds with electronic grooves in the creative process.
|
| Til top |
|
| |
L.B. Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6296
|
| Sendt: 30 April 2007 kl. 21:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Aftenhygge med Annie Lennox...

|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger


Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 10:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Cure - Disintegration

__________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |