| Forfatter |
|
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
En skive med vellydende harmonier i dts:

Moody Blues, Seventh Sojourn __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
Silent Knight Forum Bruger


Bruger siden: 25 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 928
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
 Lækkert album med den gamle Marillion forsanger Fish.
__________________ http://www.myspace.com/sagaca
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 17:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
|
 Lækkert album med den gamle Marillion forsanger Fish.
|
|
|
Uhmm. Og jeg sidder lige og hører:

Fra før verden gik ud at lave, upps af lave __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
| Sendt: 01 Maj 2007 kl. 18:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zoot Allures __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen, så fortsætter vi med lidt mere Zappa & Captain Beefheart
"Bongo Fury".

Og dette er så indlæg nr. 1000 (dog mest luftkasteller og ingen indhold, lige som min hjerne) __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 03 Maj 2007 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
Jamen, så fortsætter vi med lidt mere Zappa & Captain Beefheart
"Bongo Fury".

Og dette er så indlæg nr. 1000 (dog mest luftkasteller og ingen indhold, lige som min hjerne) |
|
|
Haha, jeg havde gerne givet dig 1000 kys på kinden, hvis du da bare ikk havde også været så helvedes grim...   Jeg hører denne: Runemagick - On chariots to hades  __________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|

Visage - Fade to Grey 
|
| Til top |
|
| |
Plissken Forum Bruger


Bruger siden: 06 November 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 357
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 14:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik lige trangen til at trykke noget luftguitar af på vinyl sammen med the one and only, Dimebag Darrell
__________________ Well it just goes to show you that we're all on our own
Scrounging for our own share of good luck
Stab your brother in the back
And pick up your pay check
|
| Til top |
|
| |
Imbalance Forum Bruger


Bruger siden: 06 December 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 813
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige lånt en ganz neues ingt forstærker hjem, som jeg vil massere i løbet af dagen.. Med bla den her skive:  Det band bliver jeg aldrig træt af, atmosfærisk doom når det er bedst..!
__________________ If You Cant Eat It Or F**k It.. Then Kill It!
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Plissken skrev:
Fik lige trangen til at trykke noget luftguitar af på vinyl sammen med the one and only, Dimebag Darrell

|
|
|
Hmmm. Mærkelig verden. Spillede AC/DC i taxien i nat. og det var folk vilde med. Så røg Pantera på og så var de ikke så glade.
"People are strange"! __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og hører nu lidt godt til at vågne op på

__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 16:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Morgenmusikken idag stod på:
og derefter:
Så er morgenhumøret sikret
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger


Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
Plissken skrev:
Fik lige trangen til at trykke noget luftguitar af på vinyl sammen med the one and only, Dimebag Darrell |
|
|
Hmmm. Mærkelig verden. Spillede AC/DC i taxien i nat. og det var folk vilde med. Så røg Pantera på og så var de ikke så glade.
"People are strange"! |
|
|
Må jeg spørge, hvor og for hvem du kører?
Så ved jeg da, hvor jeg skal ringe hen, næste gang jeg skal med taxa  __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |
Dolkin Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 752
|
| Sendt: 05 Maj 2007 kl. 18:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
SKAL høres på vinyl!!!
 __________________ MvH. Dolkin.
|
| Til top |
|
| |
stiv Forum Bruger


Bruger siden: 09 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1062
|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 00:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
hrmand Lukket konto

Eget ønske
Bruger siden: 18 Oktober 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1335
|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 10:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lader lige op til en dag i haven med denne:

Herlig rå og skramlende guitarrock! __________________ SONY
TA-DA9000ES amp
TA-N90ES effekt
DVP-NS9100ES cd/dvd/sacd
KEF
4 x Q7 + Q9c
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger


Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 06 Maj 2007 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
L.O.C.  Super sweet album, med tre nye numre... til en flad 50er i stereostudiet kan man næsten ikke gå uden om den
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
xo Forum Bruger

Bruger siden: 04 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1010
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|

Trevor Rabin. National Treasure.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger


Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 07 Maj 2007 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Doch! Her er et Rammstein Album der knapt nok er overstyret! Det er en absolut must-have for fans af prøjser industrial (og alle andre der bare synes det er fedt!).
Og her er altså rigtig pænt med smæk på bassen og meget dynamiske sektioner! 

|
| Til top |
|
| |