| Sendt: 08 August 2007 kl. 00:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey.
Har lige købt mig et nyt Samsung LE26R88BD, og synes slet ikke billedet er optimalt med TDC kabeltv. Nu overvejer jeg så at købe en selector for at forbedre signalet, men hvor god er forbedringen af billedkvaliteten i realiteten? Kan det betale sig?
Et andet spørgsmål, vi har trukket antennekablet til dette TV fra kabeltv-boksen og over loftet, og nu tænker jeg på om vi kan være kommet til at "beskadige" kablet indvendigt vi jeg trak det, og dermed har fået ENDNU dårlige kvalitet fordi kablet er blevet skadet? - det undrer mig lidt kvaliteten skal være SÅ dårlig, også selvom det er kabeltv.. Hvis det nu viser sig at kablet i virkeligheden er beskadiget indvendigt, vil dette så også have indflydelse på kvaliteten når jeg kører over selectoren, eller vil det faktum at signalet i så fald er digitalt betyde at denne "skade" på kablet bliver "elimineret"?
Hvilken selector boks skal man i øvrigt købe? Kan se TDC har tilbud på Sagen 60 til 295 kr ved samtidig oprettelse af Selector abbonnement, men er deres HD selector et bedre køb?
Håber nogen af jer vil give jer tid til at svare på mine spørgsmål, på forhånd mange tak!
|