| Forfatter |
|
Winta Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 18:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har haft en Z3 i snart et år og den har virket upåklæggeligt, men så her for en lille uges tid siden holdte jeg en lille fest for et par venner og om aftnen ville vi så se en film men jeg kunne ikke få den til at virke.
Jeg har en computer med 2 skærme sat til, min projektor og en normal fladskærm, normalt kører jeg bare på fladskærmen, men så sætter jeg den over på projektoren når jeg skal se film.
Problemmet er så at når jeg sætter den over på projektoren er det som om intet sker ud over at fladskærmen mister signalet og går på standby (som den også bør), går jeg så op og piller hdmi stikket ud af projektoren så ryger skærmbilledet over på min anden skærm igen som om at den godt kan se at der ikke er nogen forbindelse længere, men projektoren sker der intet med, den tæller bare ned fra 5 min fordi der ikke er signal.. Sætter jeg så hdmi stikket i igen, så sker der intet på projektoren men fladskærmen flimre lidt i et halvt sekund.
På et tidspunkt lykkedes det mig faktisk at få noget op på projektoren men der var det helt blåt og nu kan jeg ikke få den til at gøre det igen.
Åbner jeg menuen på projektoren er den i normalefarver og alt ser fint ud.
Har efterhånden prøvet næsten alt syntes jeg, og håber derfor i har noget alternativt jeg kan prøve :)
Ved ikke om det betyder noget, men mit grafikkort er et x1800 og jeg kører windows xp. __________________ WAF tak!
|
| Til top |
|
| |
Trash_Master Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
har du updateret dine ati driver her på det seneste ?? for det kan evt godt være det !!
__________________ "EASY TO INSTALL = Difficult to install, but instruction manual has pictures."
|
| Til top |
|
| |
Winta Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 22:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, jeg gjorde så vidst jeg ved ikke noget imellem at det virkede og ikke gjorde.. Måske opdaterede jeg direct x, kan ikke huske om det var før eller efter, men det burde da ikke have nogen indflydelse?
Men i dag da jeg prøvede en masse for at få det til at virke, da hentede jeg en ny driver, men det hjalp ikke.. __________________ WAF tak!
|
| Til top |
|
| |
Trash_Master Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
direct x er ikke noget der har indflydelse på dit monitor setup !!
__________________ "EASY TO INSTALL = Difficult to install, but instruction manual has pictures."
|
| Til top |
|
| |
perejvind Forum Bruger


Bruger siden: 27 November 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2488
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 23:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Virker projektoren hvis du tilslutter en almindelig DVD-afspiller eller VHS-video til den?
__________________ I like techno - UNPLUGGED!
|
| Til top |
|
| |
Winta Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 00:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Trash, Nej det vil jeg heller ikke mene, også derfor jeg ikke nævnte det i første omgang, men hellere for meget end for lidt info :)
Pere, jeg har desværre ikke mulighed for at teste det da jeg ikke har nogen dvd afspiler og ikke kender nogen i nærheden der kan låne mig en, men vil prøve at få fat i en og teste. __________________ WAF tak!
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger


Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 01:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har hørt at man kan "springe" eller hva man nu skal kalde det hdmi indgangen på div. app. hvis alt ikke er slukket når man forbinder app. Har dog skiftet et hdmi stik, med strøm over hele linien unden problemer, men måske...
|
| Til top |
|
| |
Trash_Master Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kunne jo godt være at dit div -> hdmi kabel har taget skade !! hvis det er muligt (jeg kender ikke lige beskaffenheden af sådan nogle kabler) men du kan jo evt prøve at få fat i en div splitter hvis det viser sig at være kablet! sådan at du kan bruge skærmen sammen med din z3!!
__________________ "EASY TO INSTALL = Difficult to install, but instruction manual has pictures."
|
| Til top |
|
| |
Winta Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 09:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg er faktisk også bange for det er kablet eller hdmi indgangen i projektoren for da jeg rykkede på hdmi stikket i projektoren skete der i starte lidt, men ikke længere..
__________________ WAF tak!
|
| Til top |
|
| |
Trash_Master Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmmmmm prøv evt at se om du kan får fat i eller låne et nyt kabel og se om det er det !! eller prøv og kør det over en af de andre indgange i z3´rn!!
__________________ "EASY TO INSTALL = Difficult to install, but instruction manual has pictures."
|
| Til top |
|
| |
Winta Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 103
|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan det godt være selve indgange eller er der støre chance for det er kablet?
__________________ WAF tak!
|
| Til top |
|
| |
Trash_Master Forum Bruger


Bruger siden: 16 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 71
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 07:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
det kan godt være det er kablet men nu ved jeg ikke lige hvordan sådan et hdmi stik er bygget og hvor holdbart det er !!
__________________ "EASY TO INSTALL = Difficult to install, but instruction manual has pictures."
|
| Til top |
|
| |