| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Citér:
| Men det er altså ikke ensbetydende med at hele nettet er Full-HD fra 2009 |
|
|
Nu overfortolker du vist min tekst. Hvor siger jeg at hele nettet er i HD fra 2009? Jeg siger at man vil kunne modtage HD på udbredt plan. Udbredt plan fordi det er et udbredt net landet over.
Der skal nok blive rift om det, men ikke desto mindre skal der jo også sidesættes plads til forskellige ting. Derfor kan jeg ikke helt se hvor kommentaren passer ind i sammenhængen. Jo, hvis vi snakker om hvad 2009 bringer, men det er i min mening ikke det diskussionen drejede sig om  __________________ www.Flatpanels.dk - Guide til fladskærme
|