| Forfatter |
|
Tante Berg Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2006 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2247
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 17:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter min Sølvsuper 10 at dømme så er en Huldra 8-55 vist ret god.Den skulle være verdensklasse ved siden af SS10  Tjek højre nederste billede  Nordmændene vil gi' deres højre arme for en Huldra 8-55(u.højttalere) __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 970
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Jeg bliver nødt til at prøve med Studio Monitor's på min Huldra 10........snart Nu,f.eks.  |
|
|
Hallo! det har du da gjort for længe siden....Ikk?
Troede at du havde prøvet alle kombinationerne med dine (adskillige) Tandberg produkter.
Har du været på G&G fornylig? Hvad er det for en radio? kan ikke lige spotte det..
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øjeblik......det er liiiiiiige før at Huldra 10 spiller på mine Studio Monitor's(Huldra 10=25 go'e gamle Tandberg-Watt i 8 Ohm)  Mens jeg roder er det min Tandberg reiseradio der spiller  Min TP41 fra ca 1970  Den lyder kanon!!!
Kig efter den her
 __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja,okæh,.......så fedt havde jeg alligevel ikke troet at Huldra 10 og Studio Monitor lød sammen.Det lyder som verdensklasse i mine ører  25 Watt...... Mashuro,du har 55 Watt fra samme år(1974  ).Se at få den sat på dine Studio Monitor's  Jeg er ikke i tvivl!!
Utroligt,men en Tandberg Huldra 10 på et sæt Studio Monitor's lyder fantastisk!!
+
 __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 01 April 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spændende. Jeg havde troet bassen blev lovlig stor med den kombination. Det lyder bare godt, eller hva'  ? Så har du sikkert noget rigtig godt i vente, med 1055'eren, Mashuro..
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2007 kl. 07:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du har ret,Tunghør,Huldra 10 på Studio Monitor behøver IKKE loudness  Men ved moderat lydstyrke lyder det faktisk imponerende godt.Det havde jeg ikke regnet med.Det er jo meget rart at vide at HVIS(må guderne forbyde det  ) min TR2075 skulle bryde sammen,så kan jeg stadig lytte til fed lyd
Jeg bliver også nødt til at prøve med min TR2025 på mine Studio Monitor's.Men det bliver først efter arbejde idag __________________ 'Før eller siden ender du alligevel med Tandberg' http://www.youtube.com/watch?v=PN2tncOLdKE
|
| Til top |
|
| |
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 02 April 2007 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Halløj Mashuro
Det var ikke længe dine VBG skulle stå i din stue. Var det et panik køb eller spiller dine gamle vintage speakers fra Tandberg bare så meget bedre
__________________ Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2007 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient skrev:
Halløj Mashuro
Det var ikke længe dine VBG skulle stå i din stue. Var det et panik køb eller spiller dine gamle vintage speakers fra Tandberg bare så meget bedre
|
|
|
Hej Transient
Ja, det er sgu lidt underligt,ikk?
Jeg har da også taget mig til hovedet et par gange og tænkt; Hvad har du gang i?!
Men de Studio Monitor er bare så vilde og jeg har sjældent oplevet en så stærkt ejerglæde som ved disse højttalere.
Ligeså smalle som VA er, ligeså brede er Studio.
De er meget mere praktiske i min lille stue og det vægter altså højt.
Så de er altså kommet til salg, men mon ikke man kan få et sæt sprit nye VA BBG solgt?
Det er jo en populær finish
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2007 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 02 April 2007 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan godt være det er lidt mere end en tr 200 rigtig magter. Den har immervæk kun en 15 watt, og studiemonitoren har vist en drifteffekt på 6 watt, så deeet..  Men 1055'eren lyder sikkert rigtig godt på dem! Ser frem til indtrykkene, når du engang kommer til det
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2007 kl. 22:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

|
| Sendt: 02 April 2007 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Transient Lukket konto

dobbeltprofil!
Bruger siden: 12 September 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 506
|
| Sendt: 02 April 2007 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mashuro skrev:
Transient skrev:
Halløj Mashuro
|
|
|
Hej Transient Ja, det er sgu lidt underligt,ikk? Jeg har da også taget mig til hovedet et par gange og tænkt; Hvad har du gang i?! Men de Studio Monitor er bare så vilde og jeg har sjældent oplevet en så stærkt ejerglæde som ved disse højttalere. Ligeså smalle som VA er, ligeså brede er Studio. De er meget mere praktiske i min lille stue og det vægter altså højt. Så de er altså kommet til salg, men mon ikke man kan få et sæt sprit nye VA BBG solgt? Det er jo en populær finish
|
|
|
Undskyld Mashuro. Det kan godt være at der er kult og retrolook over de Tandberg. men hold k..t hvor er de grimme. Håber de spiller bedre end de ser ud.
Håber ikke at skambudende vælter ind over din PC på dine flotte VBG. Held og lykke med salget __________________ Mit legetøj
" Hør ikke på andre, men brug dine egne ører "
Mvh Transient
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2007 kl. 06:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient:Smag og behag.Jeg har selv et sæt på 5'te måned.Personligt synes jeg ikke at en højttaler bliver flottere.Og jo,den spiller de fleste andre højttalere af banen  Du måtte give Mashuro ret,hvis du hørte den.
Mashuro:Jeg har spændt min TR2025 for mine Studio Monitor's og det lyder endnu bedre end med Huldra 10.Dette med at skifte rundt er bare for sjov.Indtil videre er der dog ikke andet der RIGTIGT dur,end TR2075
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2007 kl. 07:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Transient skrev:
Mashuro skrev:
Transient skrev:
Halløj Mashuro
|
|
|
Hej Transient Ja, det er sgu lidt underligt,ikk? Jeg har da også taget mig til hovedet et par gange og tænkt; Hvad har du gang i?! Men de Studio Monitor er bare så vilde og jeg har sjældent oplevet en så stærkt ejerglæde som ved disse højttalere. Ligeså smalle som VA er, ligeså brede er Studio. De er meget mere praktiske i min lille stue og det vægter altså højt. Så de er altså kommet til salg, men mon ikke man kan få et sæt sprit nye VA BBG solgt? Det er jo en populær finish |
|
|
Undskyld Mashuro. Det kan godt være at der er kult og retrolook over de Tandberg. men hold k..t hvor er de grimme. Håber de spiller bedre end de ser ud.
Håber ikke at skambudende vælter ind over din PC på dine flotte VBG. Held og lykke med salget |
|
|
Hey Transient- De er ikke for alle  men de lyder bare bedre her end VA nogensinde har gjort.
Skambud ignoreres og jeg håber da det går bedre end med dine
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2007 kl. 07:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2007 kl. 07:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hun er altså pæn  Det logo er for fedt.
|
| Til top |
|
| |
Tante Berg Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2007 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Top nice,som teenagerne siger idag  Ja,Huldra-mærket er lige til en tatovering  Huldra 10 var jo noget af et flagskib i 1974..... Jeg vil langt fra påstå at min er mint,men den er meget vellydende og alt det som jeg skal bruge,virker  Mashuro,jeg er bange for at du lider af den frygtede Tandbergittis Vulgaris.......yderst smitsomt
Jeg vil godt tro at TR1055 spiller i verdensklasse på Hifi System 20.....(jeg er LIDT misundelig  ).Du må efterhånden ha' pæne stakke med grej deroppe under taget?
Jeg spiller stadig på min TR2025.Den spiller godt nok fedt på de Studio Monitor's.Uden at den har nær så meget styr på sagerne som TR2075 har(tror jeg nok).TR2025 kan i hvert fald sagtens spille på mine Studio Monitor's.Der var noget mere bulderbas på Huldra 10,selv når jeg skruede næsten ned for bassen.
Der var lige en kammerat forbi igår.Han sad og 'forelskede' sig lidt i min TR2025.Problemet er at den faktisk ikke er til salg.Jeg vil egentligt ikke af med den.På den anden side ville det jo være fedt hvis han kom med på Tandberg-vognen.Jeg må hellere instruere ham i eBay.de
|
| Til top |
|
| |
Mashuro Forum Bruger

|
| Sendt: 03 April 2007 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tante Berg skrev:
Top nice,som teenagerne siger idag Ja,Huldra-mærket er lige til en tatovering Huldra 10 var jo noget af et flagskib i 1974..... Jeg vil langt fra påstå at min er mint,men den er meget vellydende og alt det som jeg skal bruge,virker Mashuro,jeg er bange for at du lider af den frygtede Tandbergittis Vulgaris.......yderst smitsomt
Jeg vil godt tro at TR1055 spiller i verdensklasse på Hifi System 20.....(jeg er LIDT misundelig ).Du må efterhånden ha' pæne stakke med grej deroppe under taget?
Jeg spiller stadig på min TR2025.Den spiller godt nok fedt på de Studio Monitor's.Uden at den har nær så meget styr på sagerne som TR2075 har(tror jeg nok).TR2025 kan i hvert fald sagtens spille på mine Studio Monitor's.Der var noget mere bulderbas på Huldra 10,selv når jeg skruede næsten ned for bassen.
Der var lige en kammerat forbi igår.Han sad og 'forelskede' sig lidt i min TR2025.Problemet er at den faktisk ikke er til salg.Jeg vil egentligt ikke af med den.På den anden side ville det jo være fedt hvis han kom med på Tandberg-vognen.Jeg må hellere instruere ham i eBay.de
|
|
|
Jeg er smittet, korrekt.
Har solgt sofa og bord da jeg ikke havde plads til det  = flere midler til udstyr
Kan man få en vaccine imod den smitsomme plage? Er det nu at Dr Clifton melder sig på banen?
Din ven skal da byde på nogle af de 2075 der er på for tiden
Og hvad var det nu at man skulle smøre volumen med? VD40?
|
| Til top |
|
| |