Bruger siden: 24 September 2006 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 309
Sendt: 15 Marts 2012 kl. 15:40 | IP-adresse registreret
copman skrev:
Det lyder godt (!) . Du er en heldig mand.
Sad i går og lyttede til den, den er stadig fænomenal til at skabe stemning. Og til det formål dur Loudness/kompression IKKE.
Den her er bare så letflydende og stemningsfuld og stadig en af referencerne.
Sikke nogen plattenslagere. Med lovning på at der var udgaven fra 1985 de havde, bestilt jeg. Og sidder nu med remastered udgaven fra 1996 i hånden samme som jeg jo havde i forvejen.
Bruger siden: 18 August 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 599
Sendt: 15 Marts 2012 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
Jeg synes at remasteringen OG remixningen af Doors-skiverne for nogle år siden var meget vellykket.
Det er naturligvis ikke helt det samme, da der også er taget fat i selve mixet, men resultatet er ikke desto mindre meget
flot. Og så er det sjovt at få nogle af de ord med, som man ikke måtte høre dengang de originale versioner kom ud.
Sendt: 15 Marts 2012 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
snegom07 skrev:
Jeg havde også mine bange anelser da jeg så dit indlæg, de ved ikke en skid om music hos CDON, de skal bare sælge så meget som muligt
De havde endda en ude og tjekke på deres lager. Så enten er det en talblind ungarbejder, eller også er det som du siger. Eller også er det bare begge ting
Er heldigvis i kontakt med en nu, der har den brugt. Så må det jo være sådan....
Sendt: 17 Marts 2012 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
copman skrev:
Ærgerligt!
Jeg håber du finder originalen og får mulighed for at nyde den . Der er mange nitter i livet - desværre...
vh
Det gjorde jeg. Fandt en på dba, der solgte ud af alle sine gamle dire straits cd'er, primært købt i 80'erne og starten af 90'erne. Så købte dem alle, så
der er en masse der skal nydes nu :-)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum