Uden at puste til gløderne...! 
Hvis du ønsker at give dine apparater bedre strøm, så kig på filtre først. Og hvis dette ikke giver nogen forbedring (fordi strømmen i dit område ikke er "snavset" til med industri og lign.), så sælg dem videre, så andre kan prøve.
Jeg har prøvet rigtig mange forskellige "eksotiske" strømkabler, og jeg har endnu til gode, at høre en forbedring... men forværring, ja! Ofte virker kablerne selv som et mildt filter, som fjerner den hårdhed/kant, som forvrængning i strøm giver (dette kan opleves som en forbedring). Men samtidig fjerner de også luft, detaljer og overskud i lyden, og gør bassen blød og upræcis. Andre gange er der ingen(!) forskel, overhovedet.
Eneste undtagelse er, da jeg skiftede fra "sort lakrids" 0,75 mm2 til "sort lakrids" 1,5 mm2 på mine effekttrin. Det gav en opstramning i bassen. Vincent egne "eksotiske" strømkabler var til sammenligning en gang "blød budding"... med ovennævnte fejl.
Det seneste jeg har prøvet, er Belden 83803, som har kultstatus i diy-kredse. Det er først og fremmest stift, som ind i helv... og så gør det ingenting! Hverken værre eller bedre.
Jeg har også prøvet Silversonics PowerPlus, og det gør heller ingenting ved lyden!
I dag benytter jeg de strømkabler, som fulgte med apparaterne, med undtagelse af effekttrinene, som benytter et standard 1,5 mm2 kabel, som nævnt før.