TapeConnection Lukket konto Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
Sendt: 25 Maj 2005 kl. 19:03 | IP-adresse registreret
micjac skrev:
Hvem kommer med de holdninger ?
Ret skal være ret - i bund og grund er det kun en enkelt udtalelse, så at sætte det i flertal er urimeligt. Det var princippet i holdningen jeg var enig i, ikke at folk er arrogante.
__________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 11:45 | IP-adresse registreret
Det var det måske, men jeg synes generelt tonen er barsk overfor almindelige forbrugere herinde.
Postmanden skrev:
Hvem er de 2 der "tester" sammen med Bruno ?. De er vist ikke de hurtigste heste på væddeløbsbanen
Sorry kunne ikke lade være
Mumrik skrev:
Ganske enig. Det er godt nok Hr. og Fru Danmark
Kurt von Kubik skrev:
Var det indslag ikke ment som et vink til hr. og fru Danmark om, at man altså ikke kan købe HCIAB for et par tusser. Hr. og fru Danmark sad jo netop og fortalte, at det var som at være i biffen.
Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
Sendt: 26 Maj 2005 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
Jeg syntes det var en god og gedigen sammenligning fra Hr. Redakteurs side, ikke noget med at rakke det billige helt ned men sagligt argumentere for hvad man fik mere for pengene ved det dyre sæt. God præstation
__________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum