| Forfatter |
|
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 17:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
daniels skrev:
@bjørn
"Så har du det bedre med "skribenten fra magasin XX synes det lyder godt" ?"
Ja. Et eller andet sted, må jeg håbe på, at vedkommende har et mere objektivt syn på tingene, end producenterne selv - og nogen der er så tæt på producenterne, som du selv skriver.
"Selvfølgelig skal lønarbejde betales, og jeg tror slet ikke at de omhandlede personer har råd til at sponsorere André og undertegnede."
Det er så her jeg åbenbart har misforstået ideen med Hifi4All. Jeg troede det var et sted, hvor man dyrkede sin hobby, og hjalp hinanden bare en smule. Der skulle vel nødig taksameter på alle indlæg?
Det sker da også at jeg har hjulpet hobbykonstrutører i omgangskredsen og det gør André da også, især hvis hjælpen går begge veje, men en professionel jeg kun kender her fra siden ???
"Hvordan havde du forestillet dig at dét skulle foregå ?"
Hvis jeg f.eks. kommer med en påstand om et eller andet lyder godt, så er det indirekte en invitation til alle om at komme forbi og lytte, og få bekræftet/afkræftet min påstand. Det vil jeg selvfølgelig ikke forlange af andre
Jeg var ved at blive helt nervøs
(jeg har bare god tid ). Men hvis nogen kom til mig og sagde de ville sponsorere mine materialer, og få mig til at bygge en højttalere (som en del af et eksperiment), så ville jeg tage glædeligt i mod det. Det er klart at det ikke skulle tage overhånd og blive en højttalerfabrik, men hvis ét projekt kunne bekræfte/afkræfte teorien, så ville jeg slå til
@kimmadsen Jeg kan fuldt ud følge dig - omend på en knap så agressiv måde
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
|
Denne tråd går mere og mere i retningen af personfnidder, og det er som bekendt (forhåbentligt) ikke acceptabelt på HIFI4ALL.DK´s forum.
Tråden bedes tage en anden retning, og brug istedet "private beskeder", hvis emnet ikke har interesse for det samlede forum!
Jeg gør venligst opmærksom på:
Det er vigtigt at du ytrer dig høfligt og venligt, også når du er kritisk. Personlige angreb og nedladende kritik hører ikke hjemme på HIFI4ALL.DK.
Brok og ævl er spild af tid. Sørg for at dit indlæg har et fagligt indhold, og skriv direkte til den person du er uenig med hvis dit udsagn ikke har faglig interesse for andre. Men andre ord tænk, før du taler!
Tak! |
|
|
Sådan en generel smøre finder jeg ikke optimal. De fleste herinde i denne tråd udveksler jo synspunkter. At en så bliver personlig (Kim) skal vel ikke udløse kollektiv afstraffelse?
Hvorfor ikke bare bede ham opføre sig ordentligt?
Er i andre uenige? __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe


Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu var det heller ikke ment som kolletiv afstraffelse - det var blot en reminder.
Ovenstående bør heller ikke betragtes som advarsel - smører eller ej!
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 24 Maj 2005 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Udmærket, men jeg foretrækker at angribe problemet direkte ved kilden, ikke med spredehagl 
Udelukkelse af forum og private advarsler har ikke den ønskede effekt. Den første er måske for ultimativ, da alle kan blive ophidset i en heftig dabat , den anden har ingen forebyggende effekt.
Jeg går in for den direkte adressering af modereringen (person) og gerne direkte i indlægget. Man kunne også overveje en udelukkelse af en given tråd? Eller en "nedkølingspause" på nogle dage?
__________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
Groove Udelukket fra forum


Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1787
|
| Sendt: 24 Maj 2005 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstå ovenstående ret, KUN ved personlige angreb.....debatten skal ikke blive fattig på saft og kraft  __________________ "Gentlemen! You can't fight in here, this is the war room!"
|
| Til top |
|
| |
bjørn Forum Bruger

Bruger siden: 08 November 2004
Status: Offline Indlæg: 2916
|
| Sendt: 24 Maj 2005 kl. 12:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Nu var det heller ikke ment som kolletiv afstraffelse - det var blot en reminder.
Ovenstående bør heller ikke betragtes som advarsel - smører eller ej! |
|
|
Kan vi ikke undgå opfordringer til at "hælde slam" i deltagernes private postkasser ? Det er der desværre enkelte der har svært ved at administrere.
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe


Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 24 Maj 2005 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
bjørn skrev:
Administrator skrev:
Nu var det heller ikke ment som kolletiv afstraffelse - det var blot en reminder.
Ovenstående bør heller ikke betragtes som advarsel - smører eller ej! |
|
|
Kan vi ikke undgå opfordringer til at "hælde slam" i deltagernes private postkasser ? Det er der desværre enkelte der har svært ved at administrere. |
|
|
Både og, for er der beskeder af en afsender man ikke øsnker noget fra, kan man meget nemt tilføje denne til "venneliste", og angive at denne ikke kan sende private beskeder. Men omvendt, hvorfor skal forummet fyldes med det du kalder "spam"?
|
| Til top |
|
| |
3DX Branchemedlem

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 02 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1930
|
| Sendt: 24 Maj 2005 kl. 12:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
Både og, for er der beskeder af en afsender man ikke øsnker noget fra, kan man meget nemt tilføje denne til "venneliste", og angive at denne ikke kan sende private beskeder.
|
|
|
genial funktion, men ikke en jeg har ledet efter under "ven" funktionen 
men det ved jeg/vi så nu.
tak __________________ Der findes 2 slags menesker, og jeg er ikke en af dem...
|
| Til top |
|
| |