| Sendt: 23 Maj 2005 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lede Kede skrev:
Jeg synes siden er et hit, her har man mulighed for at få styr på the do's and don'ts of HiFi og det er jo meget rart for en newbie som mig! Kristian
|
|
|
Det er også godt for mange andre - ikke bare newbies, men også gamle hifi-enthusiaster.
Men hov! kan man ikke få "styr på dont's" hvis man får noget kritik? Jo.
Men hov igen! SKAL den kritik absolut være positiv? Er al konstruktiv kritik positiv, eller er der nogle som flytter sig hvis kritikken er negativ?
Ja - nogle flytter sig vha. negativ kritik, som derfor kan være konstruktivt.
Nu hører positiv kritik af det negative ikke hjemme i denne tråd om det positive, man snarere i en modsat polariseret tråd om det negative. Dér skal den dog helst ikke være negativ, men positiv. Ellers hører den hjemme i denne tråd.
Der går meget matematik i denne indlæg. Vi nærmer os også eksamenstiden. Jeg tror derfor jeg vil sammenfatte sådan:
Lad en lidt bramfri tone være mulig. Er man for negativt påvirket af udladningerne, kan man gøre opmærksom herpå eller ignorere indlægget. Ubehøvlede personer bør ikke have stor kommunikationsplatform, men negative personer får nok den platform de er berettiget til, hvis de ellers har noget på hjerte, som andre kan få en eller anden glæde af.
mvh
|