Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 16:24   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Debattens niveau (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 5
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
miju
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 31 Oktober 2003
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 12:56 | IP-adresse registreret  

NU er jeg den der er stået af denne debat!... 

Denne tråd hedder Debattens niveau og DEN ER LAV!..

Dette føre absolut INGEN! vejne.   

Gaaaab!!!!.......

Vil se mig om efter andre mere interasante tråde.. og eller vente på næste debat oplæg der har nogen som helst rellevans og interesse.

Denne debat er DØD! der er kun mudderkastning, beskyldninger og kritik af den ene og den anden, hvad den ene siger og hvordan den anden skriver og formulere sig, hvem er skyld i hvad og hvordan  bla bla bla.. og ævle bævle! tilbage nu...

Linn debatten sporede helt af og gik under kælder niveau til sidst!... 

Aurgh!! jeg brækker mig!!

Helt ærligt mand!  tag jer sammen alle sammen!..........

over & out!!! totaly out!!!

Til top Vis miju's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af miju

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 12:59 | IP-adresse registreret  

Jeg synes bare i skal holde jers kæft og købe noget godt og noget glad musik så bliver alt bedre tro jeg nok ?.

Men jeg har også været slem engang imellem .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Thomas Sillesen
Branchemedlem
Branchemedlem
Nerds.dk

Bruger siden: 29 April 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

Sorry,

I har ret Jensen og Miju.

Thomas Sillesen
Til top Vis Thomas Sillesen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thomas Sillesen

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 13:10 | IP-adresse registreret  

Kurt von Kubik skrev:
lars37 skrev:

Nej, Søren, jeg har bare stået på sidelinjen og tænkt, om der en dag er håb for, at dette forum kan danne grundlag for udveksling af viden og erfaring uden hån, nedgørelse og latterliggørelse over de valg, den enkelte har truffet med hensyn til grej og lydopfattelse generelt. Det håb er vist lige så naivt som fred i denne verdenCry

Efter min mening er du omdrejningspunktet for denne negative tendens i dette forum. Derfor har jeg også brugt en del krudt på at være efter dig - specielt i anledning af dine beskidte og nedgørende indlæg i Eben-trådene. Nu har jeg holdt lav profil igennem et stykke tid - du fortsætter. Måske skulle du holde en pause for at overveje dine kommende indlæg - og hvad du vil med demWink. Brug dog din store tekniske indsigt til at gøre noget godt, i stedet for at latterliggøre dine omgivelse, der ikke tænker 100% som dig.

Lars

Har vi ikke her en selvbestaltet politibetjent.
Helt ærligt, var det ikke en idé at lade ejerne af dette forum bestemme hvad der kan skal og må siges her.
Hvad jeg rent faktisk aldrig har oplevet fra dig, er konstruktive indlæg, som havde noget med tråden at gøre.
Det har altid kun været angreb på mig, eller/og de personer der har udtrykt en vis enighed i det jeg har skrevet.

De absolut mest negative indlæg jeg nogensinde har set her i forum er faktisk kommet fra dig. Så at jeg skulle være omdrejningspunkt for den allermest negative tendens her på sitet, kan jeg ikke helt forstå.

Specielt når man læser hvad du efterhånden har fået fyret af om mig, Diva, 3020, Denon, HFK og sikkert meget andet. På trods af det, har jeg rapporteret dig EN gang og kun den ene. Faktisk er det endda nok den eneste rapport jeg har lavet. Da var du altså osse en gris.

Hils alle dine fans fra mig.

Endnu et smukt indlæg, Søren Dead

Lars

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

Jesper Andersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Maj 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 13:11 | IP-adresse registreret  

- så sker det igen; en ganske relevant tråd ( - som på alle måder var meget fin og "forsigtigt" frembåret), er på vej til at blive "skamskudt".....og må man sige af "tordenskjolds soldater" - gør som jensen siger; lyt til lidt musik i stedet for...og slap af...det er "kun" musik vi debatterer herinde

De allermest forsonlige og fredfyldte hilsner

Jesper/Oldhifinut

Til top Vis Jesper Andersen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Jesper Andersen

Alex E Nielsen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 13:24 | IP-adresse registreret  

Jeg melder pas - min tid i dette fora er omme  - Over and out for good.......
Til top Vis Alex E Nielsen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Alex E Nielsen Besøg Alex E Nielsen's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 14:22 | IP-adresse registreret  

Nu er jeg overordentlig træt af indbyrdes mundhuggeri på HIFI4ALL.DK´s forum.

Det evindelige personlige fnidder, nedladende tone og indbyrdes hakken på hinanden, kommer I til at tage andet steds hen.

Jeg VIL IKKE se det mere i forummet - og kan man ikke sig se fri for at gøre ovenstående, skal jeg gøre det meget nemt for disse:

Send mig en mail på
admin@hifi4all.dk, og jeg skal fri, de der føler sig truffet, for evt. fremtidige kvaler ved brugen af dette forum.

Det er da utroligt, at vi gang på gang skal skride ind, fordi folk ikke kan styrer det selv. Det er uacceptabelt, og udpræget mangel på respekt for de som deltager på forummet!

Legen stopper nu - LIGE NU!

Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 18 Maj 2005 kl. 14:25 | IP-adresse registreret  

Tråden er midlertidigt lukket - der ryddes op!
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 5
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes