|
Nej, Søren, jeg har bare stået på sidelinjen og tænkt, om der en dag er håb for, at dette forum kan danne grundlag for udveksling af viden og erfaring uden hån, nedgørelse og latterliggørelse over de valg, den enkelte har truffet med hensyn til grej og lydopfattelse generelt. Det håb er vist lige så naivt som fred i denne verden
Efter min mening er du omdrejningspunktet for denne negative tendens i dette forum. Derfor har jeg også brugt en del krudt på at være efter dig - specielt i anledning af dine beskidte og nedgørende indlæg i Eben-trådene. Nu har jeg holdt lav profil igennem et stykke tid - du fortsætter. Måske skulle du holde en pause for at overveje dine kommende indlæg - og hvad du vil med dem . Brug dog din store tekniske indsigt til at gøre noget godt, i stedet for at latterliggøre dine omgivelse, der ikke tænker 100% som dig.
Lars
|