Bruger siden: 14 December 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 720
Sendt: 19 Maj 2005 kl. 21:16 | IP-adresse registreret
Hej!
Så er jeg endelig ved at have hjemmebioen på sin plads, men skal lige sikre mig at jeg får alle kabler med i første omgang, så jeg ikke behøver bestille flere gange.
Jeg har en Marantz SR5500, en Z3 og så skal jeg have mig en eller anden dvdafspiller med HDMI, men til at starte med nøjes jeg med min Nintaus 9901, som jeg bare vil køre SVHS på til projektor og scart til TV.
Men altså jeg har indtil videre fundet frem til at jeg skal have følgende:
Er jeg så umiddelbart godt nok dækket ind når jeg vil have billede fra DVD både på TV og projektor, samt lyd fra DVD ind over anlæg. Skal siges at jeg allerede har det digital kabel der skal til der, samt subwoofer kabel.
Havde tænkt mig HDMI til Z3 og scart til TV. Gider ikke normal TV-lyd over anlæg når jeg ser normalt TV. Umiddelbart er det eneste kabel jeg mangler, er billedet fra PS2 over projektoren. Hvordan klares det?
Sidste spørgsmål er så om de kabler jeg linker til god nok kvalitet?
Håber I lige vil besvare mine spørgsmål, så jeg kan få købt det sidste ind
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum