| Sendt: 19 Februar 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa,
Jeg har netop investeret i sådanne højtalere:
http://www.klipsch.com/media/Photos/RVX42_life_5_large.jpg
Mit spørgsmål er, om jeg må placere alle 3 stk på samme "niveau" - dvs. på lige line med eks centerhøjtaleren (de er alle ens), og altså ikke på siderne af TV'et som på billedet.
Grunden til det er, at jeg har nogle skabe med låber hvor højtalerne skal "gemmes væk", men dette vil jeg naturligvis IKKE gøre, hvis det konflikter rent lydmæssigt.
Mvh.
Jesper
|