Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 19:13   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Ny Surround receiver (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Moooi
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 46
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 10:44 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg har brug for lidt hjælp og håber derfor at I kan hjælpe mig. Jeg leder efter en surround receiver som kan det hele. Dvs den skal kunne følgende:

Surround, Radio, DVD, CD i et. Jeg har pt kigget meget på Linn Classik som opfylder mine ønsker men jeg vil nu høre om der er andre mærker som måske også kan bruges.

Link til linn classik: http://linfo.linn.co.uk/binaries/FCD9A3FB-CD46-434F-85256DC7 3CE60208/CLASSIK_MOVIE_DI_spec_sht.pdf

Mit budget er på ca 10-30.000 kr. Kigger meget på design så dette skal også være i orden. Ang højtalere er jeg igang med at bygge mine egne som er færdige om en månedstid !!

Håber på at I kan hjælpe mig

EDIT:Vifa pl14 (bas)
Seas Excel T25CF001 (Diskant) Skal bruges til mine hjemmebyggede fronthøjtalere !!

 

Til top Vis Moooi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Moooi
 
Migo
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 25 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Status: Offline
Indlæg: 555
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 21:50 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Migo's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Migo
 
Moooi
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 14 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 46
Sendt: 15 Februar 2006 kl. 10:38 | IP-adresse registreret  

Tak for dit svar

Har nu også kigget på det anlæg, men jeg er bange for at man ikke kan få særlig meget kvalitets anlæg for 5.000 kr. Kiggede også på H/K men jeg har ikke lyst til at smide 5-9.000 kr i et anlæg som ikke spiller godt og som gør at man skal bruge en masse tid på at opgradere og sælge brugt. Derfor vil jeg gerne have et anlæg jeg kan have i en del år som virkelig er kram og hvor jeg kan bruge krafter og penge på højtalere som vil passe ind. F.eks kommer Naim med en model som har det hele men som kommer til at koste omkring 36 k og som skulle være en del bedre en Linn classik  

Havde nu håbet på at der var nogle mærker som lå imellem NAD og Linn

 

 

Til top Vis Moooi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Moooi
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes