| Forfatter |
|
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg havde egentlig tænkt mig at købe en Denon 3505, men den er desværre udgået og Hifiklubben får ikke flere.
Er der nogen som kan komme med nogle bud på hvad jeg ellers kunne købe som er i samme boldgade og til en pris mellem 6-8k?
Den skal hovedsaligt bruges til surround i min hjemmebiograf.
Terning __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad med Marantz eller Harman Kardon?
|
| Til top |
|
| |
musashi Forum Bruger


Bruger siden: 06 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sorry ... det var den jeg mente. Den får de ikke flere af...  __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
hifijan Lukket konto

Dobbeltprofil!
Bruger siden: 06 April 2005 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 784
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har du prøvet andre afdelinger af HFK... Østerbro, Lyngby, Amager...?
Jeg er sikker på, at den findes endnu
mvh. Jan __________________ Holfi Pre NB1 S.E.
Holfi Power NB250
Lyngdorf CD-1
Rega Planar 5
Dali Euphonia MS4
Thule Spirit TU150 DAB/FM
Nakamichi LX-5 cass
Denon AVR-3803
Denon DVD-A11
Panasonic NV-HS900
Dali Rear 0.8
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ascari skrev:
| Hvad med Marantz eller Harman Kardon? |
|
|
Har jeg ikke lige overvejet...
Er det rigtig god kval?
og hvor kan jeg købe de mærker?
og hvilke modeller ville være at foretrække når det skal være en reciever der er stærk i 7.1 surround (sølv) til mellem 6-8k? __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Clemmensen Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 332
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 21:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det udelukkende er til surround bør du nærmere kigge på Pioneer og Yamaha. Denon placerer sigtypisk nogenlunde sammen med Marantz og H/K, hvor de sidstnævnte dog er stærkere i musikgengivelse (og typisk også mere strømstærke). Onkyo surround recievere/forstærkere har jeg dog tit se få smæk i forskellige reviews. Baseret på egne referencer, vil jeg anbefale Pioneer og Marantz.
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hifijan skrev:
| Har du prøvet andre afdelinger af HFK... Østerbro, Lyngby, Amager...?
Jeg er sikker på, at den findes endnu |
|
|
Jeg snakkede med dem og de kunne se i systemet at der var et par stykker tilbage (på lager tror jeg) De ville så prøve at bestille en hjem til mig, men da jeg ringede igår fortalte de mig at de desværre ikke kunne få flere.
Men de kan måske ikke se hvad andre butikker ligger inde med, for så kunne jeg da lige prøve at ringe rundt til nogle af de andre afdelinger.
__________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Clemmensen skrev:
| Hvis det udelukkende er til surround bør du nærmere kigge på Pioneer og Yamaha. Denon placerer sigtypisk nogenlunde sammen med Marantz og H/K, hvor de sidstnævnte dog er stærkere i musikgengivelse (og typisk også mere strømstærke). Onkyo surround recievere/forstærkere har jeg dog tit se få smæk i forskellige reviews. Baseret på egne referencer, vil jeg anbefale Pioneer og Marantz. |
|
|
Hvilke modeller ville du så forslå hvis det skulle være til maks de 8k? __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
ManicMiner skrev:
| Yamaha RX-V1600, eller Pioneer AX2 |
|
|
Nogle favorit butikker? links? __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 23:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Heller ikke nogle internet butikker?
__________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
ManicMiner Udelukket fra forum


Bruger siden: 24 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3488
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 23:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker... vil kigge lidt på det så  __________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Clemmensen Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 332
|
| Sendt: 15 Februar 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Terning skrev:
Clemmensen skrev:
| Hvis det udelukkende er til surround bør du nærmere kigge på Pioneer og Yamaha. Denon placerer sigtypisk nogenlunde sammen med Marantz og H/K, hvor de sidstnævnte dog er stærkere i musikgengivelse (og typisk også mere strømstærke). Onkyo surround recievere/forstærkere har jeg dog tit se få smæk i forskellige reviews. Baseret på egne referencer, vil jeg anbefale Pioneer og Marantz. |
|
|
Hvilke modeller ville du så forslå hvis det skulle være til maks de 8k? |
|
|
Jeg vil også anbefale de samme som ManicMiner.
|
| Til top |
|
| |
Terning Forum Bruger


Bruger siden: 23 Oktober 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 09:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vil kigge lidt på det, men man kan vel også godt bruge de nævnte modeller til stereo (fester osv.)
__________________ Livet er som en Terning, det bedste man får er sex.
|
| Til top |
|
| |
Ascari Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 3328
|
| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo sagtens, der kører du bare lyden ud i to kanaler ;)
|
| Til top |
|
| |