| Sendt: 16 Februar 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder underligt.
Du kan smide den ind til lydspecialisten i aalborg.men de sender den bare videre til h/k,og så går der en evighed før at du får den tilbage.
Eller du kan evt, smide den ned til scalahifi i århus. De skulle være dygtige til rep.
|