Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
umiddelbart vil du få en sub som er hurtigere end dine fronter! Det kan måske give lidt samspilsproblemer, men det er ikke sikkert. Men subben er fin og vil kunne give en OK bund i dit rum.
Bruger siden: 05 Februar 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3396
Sendt: 16 Februar 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
NosAnden skrev:
okey har ellers nogle forslag til andre sub`s der ville passe bedre ?
CV er jo oplagt, men du må ikke forstå det sådan at det ikke vil kunne gå, bare at der er en lille chance for at det kan være svært at få subben til at forsvinde i lydbilledet. Men hvis du kan få fat i en SW12 til rimelige penge, så ville jeg bestemt prøve, hvis det var mig!
Bruger siden: 01 Juli 2004 Lokalitet: Fyn Syd
Status: Offline Indlæg: 205
Sendt: 18 Februar 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret
hej!
jeg har slev en swa 12 i et rum der er en lille smule større end dit. jeg fik min brugt til 2000kr. og det syntes jeg helt bestemt den er værd!..den er også mere værd end det...så jeg kan varmt anbefale den!...jeg bruger godt nok min sammen med dali blue højtaller, og der passer den perfekt, men jeg ved ikke hvordan den spiller sammen med CV...der er jo ikke andert at gøre end at kigge (og lytte) til et par stykker og finde den du best kan li'...
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum