Tilbage til HIFI4ALL.DK 25. juni 2026 | 00:19   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Lf-udgang?? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
najs.n.kewl
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 58
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 02:16 | IP-adresse registreret  

hej derude, har lige fået min reciever tilbage fra rep. der kom hvid støj/susen ud af den højre front højtaler. På rep papirene står der at LF-udgang er skiftet, hvad betyder det helt præcist, hvad er LF-udgangen??

problemmet med støj ser ud til at være pist væk, så alt er fint, men er bare ganske alm nysgærig.

 

En sjov lille side note til dem der fulgte sagen omkring min harman 2005 reciever der hylede, som til sidst blev byttet til en ny, harman kunne denne gang heller ikke konstatere nogle fejl eller problemmer på  recieveren. og igen gasnke som før på trods af at denne fejl opstod næsten øjeblikkeligt da kt testede den?? lidt underligt... man begynder at tro der er lidt sort uheld med i det her på sådan en sjov måde :-) men hvor om alt så er der blevet skiftet og repereret en del i den... på formodning.

Skal lige siges for en god ordens skyld at alt denne gang forløb uden nogen form for problemmer, så jeg er glad og nyder atter min reciever :-)  

 

NAJS

Til top Vis najs.n.kewl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af najs.n.kewl
 
najs.n.kewl
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 58
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 22:04 | IP-adresse registreret  

kom til at skrive det vare den venstre front, er rettet. Det var den højre. ellers havde det været nærliggende at tro at det stod for left front...

ingen der har et svar??

 

NAJS

Til top Vis najs.n.kewl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af najs.n.kewl
 
wrong
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 30 August 2003
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 3644
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 22:08 | IP-adresse registreret  

LF plejer jo kort og godt at stå for Low Frequence så måske det har noget med det at gøre??

MVH WRONG



__________________
Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
Til top Vis wrong's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af wrong Besøg wrong's Websted
 
najs.n.kewl
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 September 2005
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 58
Sendt: 12 Februar 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

samme tanke strejfede mig, men det giver vel heller ikke rigtig mening, er jo hvid støj der kom ud af den, det kan man vel ikke betegne som lav frekvent eller hvad ??

 

NAJS

Til top Vis najs.n.kewl's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af najs.n.kewl
 
mollecon
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Odense
Status: Offline
Indlæg: 4790
Sendt: 14 Februar 2006 kl. 05:14 | IP-adresse registreret  

Årsagen til miséren kan jo have ligget i Lav Frekvens delen... Problemet er, at forkortelser jo kan betyde forskelligt, alt efter i hvilken sammenhæng de anvendes.
Til top Vis mollecon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mollecon
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes