| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 02:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min gamle onkyo reciever er gået en tur. Har en stue på 30 m2.
Jeg ville egentlig ikke give mere end 3.000 kr. Men det voksede lidt, jo mere jeg kiggede
Jeg har fundet disse:
NAD T743v2 surround receiver 2.999 kr.
Marantz SR 5600 3.999 kr.
Onkyo TX-SR603E ca. 4.000 kr.
Yamaha RX-V757 3.499 kr.
Pioneer VSX-915-S 3.399 kr.
Sony STR-DB 798 3.081 kr. - eller 895 med dab tuner til 3.845 kr
Nogen der har nogle erfaringer de vil dele, med de ovenstående? Startede med NAD, fordi jeg synes det spiller godt og er enkelt desing. Men nu er jeg gået lidt væk fra det enkelte, og så kommer de andre frem. Kender ikke Marantz overhovedet. Pioneer synes jeg er godt. Yamaha også godt, men synes de nogle gange har FOR mange lydindstillinger, eller er det bare mig. Onkyo har jeg altid haft, men synes jeg har været uheldig med holdbarheden, derfor skal noget nyt prøves! Sony, det ser jeg egentlig ikke som god hifi, mere en fabrik der bare spytter ud.
Har fundet en del tests på yamaha og de falder alle rigtig godt ud, og den hælder jeg også lidt til.
|