Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 12:58   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: JVC RX-D701 vs DFR 9000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Dantyr2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 40
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 11:42 | IP-adresse registreret  

Er der en der ved om jvc(en) kan opskalere til HDTV-opløsning ligesom Philips ?

Hvilken ville du vælge ?

Til top Vis Dantyr2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dantyr2
 
Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 855
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret  

Jeg ville jo umiddelbart tro, at jvc ville gøre opmærksom på dette hvis den kunne opscalere. Men jeg kan godt lide lyden fra Philips, den minder faktisk meget om Marantz lyd. Den er bare ikke så strømstærk som disse. Men hvis man tager højde for det når man køber htére for du en god forstærker i Philips.

__________________
Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate
 
Dantyr2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 40
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 19:03 | IP-adresse registreret  

Er det ikke det de mener med dette "Video signalkonvertering (til HDMI) giver højkvalitets video fra enhver indgangsterminal via et enkelt kabel" ?
Til top Vis Dantyr2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dantyr2
 
Dantyr2
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 40
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 19:04 | IP-adresse registreret  

Det er også lidt fed at den har 3 scart
Til top Vis Dantyr2's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dantyr2
 
Toolate
Lukket konto
Lukket konto
Avatar
Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 24 Oktober 2005
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 855
Sendt: 13 Februar 2006 kl. 21:19 | IP-adresse registreret  

Ja det er godt nok med den mulighed, at man kun behøver, at forbinde til forstærkeren og så videre med et stik til tvét.

__________________
Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
Til top Vis Toolate's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Toolate
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes