| Sendt: 13 Februar 2006 kl. 18:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville jo umiddelbart tro, at jvc ville gøre opmærksom på dette hvis den kunne opscalere. Men jeg kan godt lide lyden fra Philips, den minder faktisk meget om Marantz lyd. Den er bare ikke så strømstærk som disse. Men hvis man tager højde for det når man køber htére for du en god forstærker i Philips.
__________________ Nad 116 & 216THX
Concept2 (moddes snart)
XTZ 99 W10.16
Cambridge DAC
Panasonic DMR-EH65
|