| Sendt: 14 Februar 2006 kl. 22:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Er der nogen der har erfaringer med JBL SCS 260 serien?
Er der OK lyd (/pris forhold) - eller lyder de som en blikdåse. 
Har hørt KEF 2005.1 og sammenligningen er op imod disse...
Alle synspunkter er velkomne da jeg famler lidt i blinde her. 
|