| Forfatter |
|
Mr.DJ Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 19 Februar 2005 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for updaten Dio`!
Du ved tilfældigvis ikke om sendingerne vil inkludere modellerne med firmware updaten, som fixer "HDMI cropping/blanking" problemet?
Problemet er demonstreret af AVS brugeren "zeroendless
" her: "HDMI cropping" eksempel fra AVS forum
Sony skulle også(ifølge en avs bruger) have forbedret LCD panelernes kalibrering i de nye revisioner(og således have en bedre konvergens justering).
Jeg regner med selv at kontakte Gultronics, men hvis vi er flere der spørger efter disse 2 omtalte "emner", bliver Gultronics måske mere opmærksom på det!
|
| Til top |
|
| |
Dio` Forum Bruger

Bruger siden: 23 November 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 113
|
| Sendt: 19 Februar 2005 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ved jeg ikke. Men kunne da være rart hvis de har rettet hdmi overscan problemet. Tror ikke at det vil gøre nogen forskel at gøre Gultronics opmærksom på det, da de alligevel ikke har nogen inflydelse på hvorvidt problemet bliver løst eller ej.
|
| Til top |
|
| |
Jens Jørgen Otk Forum Bruger

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 136
|
| Sendt: 19 Februar 2005 kl. 23:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke det er derfor at der er så lang leveringstid på den, jeg har dog valgt at bestille den fra tyskland da det er den samme pris der.
|
| Til top |
|
| |
Dio` Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Februar 2005 kl. 21:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Syntes også at det virker som om der er noget vægt bag det rygte. Har i al fald hørt en del steder efterhånden at en del af forsinkelsen skyldes bugfixing. Kunne da i al fald være rart at få noget for ventetiden. Har selv ventet siden d 10 jan.
|
| Til top |
|
| |
Dio` Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Februar 2005 kl. 15:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 21 Februar 2005 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dio` skrev:
| Så i Tape Connection regner man med slutningen af marts. |
|
|
Dette gælder vel at mærke den første sending, som _slet_ ikke bliver stor nok til at dække de kunder der allerede har bestilt. Så hvornår man kan forvente at få den hvis man bestiller nu tør jeg slet ikke give et bud på. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Februar 2005 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Efter at have bandet og svoret diverse forbandelser, over at læse dette, tror jeg nu at jeg er istand til at lave en lidt mere meningsfuld post!
Ved sku ikke rigtig om man skal grine, græde, være glad eller skuffet??
Grine = Over hvor dårlig Sony har været til at planlægge lanceringen af produktet.
Græde = Over at man har gået så længe og ventet med datoer der hele tiden har flyttet sig, for nu til sidst at få at vide at der sandsynligvis(med mit held  ) går et halvt år inden man modtager produktet.
Glad = Over at Sony har valgt at lytte til kritikken og fixe + forbedre modellen.
Skuffet = Over at Sony ikke havde styr på alle disse problemstillinger, inden de lancerede produktet. Så kunne denne lange pause jo have været undgået.
Må sige, at jeg som kunde, føler mig lidt taget ved næsen lige nu. Ved at blive lovet et produkt inden for kort tid, hvorefter der sker gentagne udskydelser med vage undskyldninger, for derefter tilsidst, at Sony anerkender at der er problemer og at der gå en hel del tid inden produktet kan leveres!
Den HS50 model jeg ENGANG ender med at modtage, har bare af at være en fandens god projektor UDEN FEJL, når jeg modtager den!
Ellers river jeg hovedet af Sony's produktions ansvarlige!  eller noget...
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 22 Februar 2005 kl. 18:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ellers lige fået en e-mail derfra hvor jeg har bestilt den i tyskland, de forventer at få nogen i slutningen af ugen, så ved jeg da ikke om der er forskel på i hvilken land man har bestilt den??. Det kan da ikke passe at de kun kan lave 70 projektor om dagen.
|
| Til top |
|
| |
Senor Atesa Forum Bruger

Bruger siden: 21 December 2004
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 22 Februar 2005 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilken forhandler er det ?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 23 Februar 2005 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg fået en e-mail af dem igen om at det er sidste uge i marts.
Jeg har bestilt den fra digitalo.de
|
| Til top |
|
| |
GuldLos Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 422
|
| Sendt: 13 Marts 2005 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har hørt noget fra Gultronics?
Ifølge Otto, kommer der en sending HS50'ere til danmark i midten af
næste uge. Er der nogen der ved om det samme er gældende i UK?
__________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2005 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis det er samme fabrik der laver dem, må man vil gå ud fra at pj'erne bliver nogenlunde lige fordelt mellem EU landene.
Men regner personligt ikke med at modtage noget fra Gultronics, før vi er inde i april.
Men gør da ikke noget hvis man bliver positivt overrasket!
|
| Til top |
|
| |
GuldLos Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Marts 2005 kl. 18:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej, især ikke hvis det er lige inden påskeferien... Det vil være rart!
__________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
| Til top |
|
| |
GuldLos Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Marts 2005 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gultronics beklager meget og siger nu: "Sidst i marts."
Ventetiden er sgu lang!
Man gider jo ikke at se film på sit 4-5 år gamle panasonic TV, når der er en projektor på vej...
|
| Til top |
|
| |
Dio` Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2005 kl. 16:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har snakket med dem i dag, og de havde netop fået 5 hjem. Da jeg er nr. 5 i køen får jeg min nu  Det tager 3-4 arbejdsdage, så jeg har den mandag ell tirsdag. De sagde at Sony havde givet dem en endelig dato og at resten ville skaffes inden for 3 uger. Men det har de jo sagt før, og der er yderligere små 60 i kø... Skriver igen når jeg har den hjemme og fortæller om der er problemer med den.
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2005 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skønt at høre der omsider sker noget!
Mit seneste svar fra Gultronics(sendt af Lal Tulsiani d. 19 Marts) hed: Should be very soon...
Måske jeg skulle spørge efter hvad nummer jeg er i køen, og så overbevise dem om, at de skal sende mit eksemplar som den næste efter din
Hvem snakkede du forresten med derovre fra Dio? Lal Tulsiani/Chintan Gandhi eller en anden?
|
| Til top |
|
| |
Tunebio Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 30 Marts 2005 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Alle...
Nu har jeg fulgt tråden her et stykke tid, og jeg har selv bestilt min HS-50 hos Gultronics.
Jeg bestilte min dn. 14 januar og jeg kan regne ud, at jeg kun er 2-3 dage efter Dio. Så nu burde det sku være min tur næste gang...
Lal skriver også at jeg er helt forrest i køen nu..... Jubii...
Har skrevet lidt på det engelske forum også, og der er folk tilfredse med behandlingen hos Gultronics. Men jeg syntes faktisk at det er lidt forkert, at de hæver hele beløbet på ens konto. Så snart man har lavet sin bestilling.
Bestilte man den herhjemme, ville man ikke skulle betale før den kom hjem. Mange andre netbutikker, hæver også først beløbet når de sender varen. Og 17 kilo er da også en slags penge at have ude i så mange måneder.
Men det er sku da rart at man nu kan se en ende på alle de måneder uden nogen PJ..... Solgte min PTAE-300 i januar, da Gultronics forventede at levere inden for 2 uger....... Det sku jeg ALDRIG ha gjort.....
Hilsen Tunebio...
|
| Til top |
|
| |
GuldLos Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Marts 2005 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bestilte først min i starten af februar snøft
Jeg glæder mig dog som en los til den kommer og eftersom jeg har fået
ca. 12K tilbage i skat, skulle surround'en også gerne komme i topform...
|
| Til top |
|
| |
Bent L Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 994
|
| Sendt: 31 Marts 2005 kl. 12:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej alle
Må jeg lige smide et spørgsmål ind om HS-50 kontra Sanoy Z3, jeg har zappet lidt rundt og har fundet HS-50 til 2300 € og Z3 til 1400 €, så er HS-50 en så meget beder Proj. når man kan spare 900 € på en Z3, og hvad er de største forskelle.
Ny tråd.
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=22451&P N=1&TPN=1 __________________ Hilsen Bent
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2005 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bent L: Jeg kan se at du kommer fra Århus, så du kan jo tage ind til Tapeconnection og se forskellen, da de har begge modeller og gerne vil demonstrere dem for kunderne.
Så kan du selv afgøre om HS50'eren er de ekstra penge værd!
Hvis du har flere spørgsmål angående de 2 projektorer, så opret hellere en ny separat tråd til dette.
|
| Til top |
|
| |