| Forfatter |
|
GuldLos Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 422
|
| Sendt: 14 April 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm Tunebio var så venlig at sende mig en PDF med vejledningen
til Sony HS50, men der står ikke hvordan hullerne til ophæng er
placeret i forhold til hinanden. Eer der en af jer heldige der har fået
deres PJ hjem der gider måle det?
Kald evt. hullerne A, B og C og opgiv afstandende mellem dem...
Ja, jeg skal til at lave ophæng...
På forhånd tak.
__________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
| Til top |
|
| |
Tunebio Forum Bruger

Bruger siden: 30 Marts 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 21 April 2005 kl. 15:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen der har hørt noget fra Gultronics i denne uge.......???
Det sidste jeg hørte var, at de fik en levering fra Sony i fredags. Men hørte ikke mere fra dem, selvom jeg har skrevet flere gange.......!!!
Så der var åbenbart ikke nogen imellem....... 
Tunebio...
|
| Til top |
|
| |
GuldLos Forum Bruger

|
| Sendt: 21 April 2005 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har fået at vide at jeg kan vente mig min sidst på måneden... Det har jeg hørt før dog...
Held og lykke. __________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

Bruger siden: 10 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 214
|
| Sendt: 21 April 2005 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skrev igår til både Sony Danmark og Sony UK plus gultronics, i et forsøg på at få en staus på leverings situationen.
Fik svar fra Sony Danmark idag, hvor de sagde at der var ca. 2 måneders vente tid og de vidste ikke hvornår det blev bedre.
Hvis jeg får samme svar fra Sony UK, tror jeg at jeg dropper HS50'eren, da jeg syntes det er urimelige leveringstider plus, hvad hvis man skal have repareret/ ombyttet sin projektor....hvor lang tid mon det tager?
Overvejer kraftigt en Optoma H57(dlp, 3500:1, 16:9)som koster det samme som HS50'eren. Skal dog først lige undersøge folks erfaring med den noget mere.
men indtil videre... suk! :(
|
| Til top |
|
| |
Tunebio Forum Bruger

|
| Sendt: 21 April 2005 kl. 21:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jamen det lyder jo ikke særligt opløftene noget af det.....
Kun det med levering sidst i denne måned, men jeg tror sku ikke rigtigt på noget længere.
De sidste 2 email jeg har sendt til Lal fra Gultronics, har han ikke engang svaret på......
Jeg ved dog at jeg står helt forrest i køen, så det er min tur næste gang, men det er jo en ringe trøst når de ikke får noget hjem. Tror dog at jeg står tiden ud, for nu har jeg sku ventet så længe, og det sku jo være den bedste....
En gut fra England, tog til London i weekenden, og snakkede med Lal. De aner faktisk intet om hvornår de modtager nogle. Sony England er helt holdt op med at give nogle datoer, for de kan alligevel aldrig overholde dem.....
Men fat mod, det varer nok ikke så længe som det har gjort nu.... 
Hilsen Tunebio
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 22 April 2005 kl. 16:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mr.DJ skrev:
Fik svar fra Sony Danmark idag, hvor de sagde at der var ca. 2 måneders vente tid og de vidste ikke hvornår det blev bedre.
|
|
|
De to måneder gælder nye ordrer, HS 50 leveres løbende i den rækkefølge de er blevet bestilt. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 22 April 2005 kl. 16:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dio` skrev:
| What HiFi skriver om pana 97 at på hdmi forbindelsen er "the colors noticably muted and edge-definitions more approximate than we would have wanted". |
|
|
What Hifi har kort sagt ikke et klap forstand på billede (hvis de har viser de det i hvert fald ikke), så dén anmeldelse kan du springe op og falde ned på. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 13:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har snakket med Lal idag, og jubiiiiiiii!!! nu skulle min projektor ENDELIG være på vej!
Jeg er ellers ikke meget for englændere(har måske noget at gøre med jeg har haft en englænder som produktions leder, og han var et tørt røvhul at omgås!), men Lal virkede knap så "tør" og lod til at have en smule humor.
Jeg havde nemlig for et stykke tid tilbage, sendt en mail hvor jeg bl.a. bemærkede at jeg var ved at dø, af al den ventetid. Fik dog ingen respons på den.
Men da jeg ringede til ham idag og han fandt ud af hvem jeg var, spurgte han som det første efter hvordan mit helbred havde det, (forstod dog ikke lige hentydningen til at begynde med, da jeg havde glemt alt om det! hehe!  ).
De modtog en sending HS50'ere igår, og Lal lovede at min projektor skulle blive sendt idag!
Dem der ikke har hørt noget endnu fra Gultronics, må nok regne med at skulle vente til næste forsendelse da, Lal (eller en anden fra Gultronics) først ringer for at sikre at adresse oplysningerne er korrekte, før de sender til udlandet.
Nå, men så lyder det jo til jeg kan begynde at fjerne støv og spindelsvæv fra min hjemmebio(som har stået stille siden december 2004!  ).
|
| Til top |
|
| |
Pihl Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 977
|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 17:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
STORT tillykke  , det er da glædeligt at høre, at der er gang i produktionen  (jeg venter selv på en HS50 derfra  ) __________________ Hilsen Pihl
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 23:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak skal du ha' Pihl, og forhåbentligt kan jeg snart sige " i lige måde"
Men hvis ellers Tunebio's oplysning om at Gultronics modtog deres forrige sending fredag d.15 april, er korrekt. Lader det til at Sony omsider er begyndt at levere HS50'ere i en hurtigere og mere konstant strøm.
Hvis det fortsætter sådan, burde næste sending jo dukke op når der er gået omkring 10 dage igen.
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

|
| Sendt: 26 April 2005 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Mr.DJ skrev:
| Fik svar fra Sony Danmark idag, hvor de sagde at der var ca. 2 måneders vente tid og de vidste ikke hvornår det blev bedre. |
|
|
De to måneder gælder nye ordrer, HS 50 leveres løbende i den rækkefølge de er blevet bestilt. |
|
|
Ja, ok, skal selvfølgelig ikke se ud som om jeg prøvede at tage håbet fra folk der allerede har bestilt, men jeg var rimelig irriteret(for ikke at sige meget)på daværende tidspunkt.
Og da Sony UK ikke kunne oplyse mig om leverings situationen, men istedet henviste til min Sony forhandler(som jo heller ikke viste noget), var jeg godt på vej til at bestille en alternativ projektor istedet.
Nu har jeg det dog meget bedre(sjovt som man pludselig kan ændre humør, når man endelig hører at ens nye, langt ventede, "legetøj" er på vej  ). Men jeg syntes stadig at det er under al kritik, at Sony lover et produkt klar til salg i november 2004 og så først bliver egentlig klar til at levere et halvt år senere.
Men, det er jeg villig til at glemme nu(forudsat at der ikke opstår flere problemer)...
|
| Til top |
|
| |
Tunebio Forum Bruger

|
| Sendt: 27 April 2005 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mr.DJ...
Det lyder sku da godt, men må jeg spørge hvornår du bestilte din...???
Jeg bestilte jo min dn 14/1... mente bestemt at det måtte være min tur nu...)o:
Tunebio..
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

|
| Sendt: 27 April 2005 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tunebio,
kender ikke den præcise dato min ordre blev registreret hos Gultronics(der gik lige et par dage over mail, med at rette nogle konto oplysninger).
Men at dømme ud fra datoerne fra de emails jeg har gemt, ser det ud til du har bestilt nogenlunde samtidigt med mig.
Så jeg vil tro at du har gode chancer for at modtage dit eksemplar i næste sending, som(hvis alt går godt) forhåbentligt ankommer indenfor 14 dage siden sidste sending.
|
| Til top |
|
| |
GuldLos Forum Bruger

|
| Sendt: 28 April 2005 kl. 20:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurra!
Har lige hørt at min mellem mand i England (søster) modtager min HS
50'er på tirsdag!!! Kan ikke vente med at få den hjem, men endelig er
der lys forude.
__________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
| Til top |
|
| |
Tunebio Forum Bruger

|
| Sendt: 28 April 2005 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også hørt fra Lal idag...
Han skrev at de vil få ALLE projektorne hjem imorgen + endnu flere...
Han skrev at min var kommet idag, og ville blive sendt imorgen..
så det ser ud til at ventetiden er ovre for alle nu....... 
|
| Til top |
|
| |
Tunebio Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sku bare lige høre om nogen af jer har modtaget noget fra Gultronics i denne uge.......???
Hørte fra Lal i torsdags, og han skrev at min var kommet hjem og ville blive sendt afsted i fredags. Men der er ikke dukket noget op endnu, og på trods af at jeg har sendt 3 email's. Har jeg hverken fået et tracking nummer, eller af vide hvilket firma de er sendt afsted med. ikke et ord har jeg hørt....
Så jeg ringede ham op igår og Han siger at det er fordi at det var helligdag i england mandag, men det sku vel ikke påvirke noget, hvis den blev sendt afsted fredag.......!!!! Så jeg tror ikke de har sendt noget afsted før igår tirsdag..
Hilsen Tunebio
|
| Til top |
|
| |
Mr.DJ Forum Bruger

|
| Sendt: 04 Maj 2005 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik min i fredags!
Har indtil videre set Underworld i HD-WMV formatet og AliensVSPredator(bruger en PC'er som afspiller og har koblet pj'erne til via VGA).
Da begge disse film er optaget med næsten udelukkende mørke scener, bliver kontrasten sat på prøve.
Og jeg kan med glæde sige, at jeg endelig ikke sidder og tænker på at jeg savner billedet fra min CRT'er(Ampro 3600).
Det skal nævnes at Sony'en erstatter en Davis DPX16, som er en ældre DLP'er med 500:1 kontrast, 1100 lumens og 1024x768 opløsning. Så selvfølgelig burde det blive mærkbart bedre
Jeg bruger iøjeblikket et gammelt 160cmx160cm projecta lærred og sidder ca. 210cm fra lærredet. Hvilket giver kigge afstand på ca. 1,3 af lærreds bredde. Zoom er på næsten max.
Jeg er ikke generet af screendoor på denne afstand. Det var jeg heller ikke af DLP'en og vil vurdere dem til at være nogenlunde ens hvad det angår. Så ingen problemer der for mig.
Det eneste jeg umiddelbart syntes jeg savnede lidt, efter lige at have fyret op for Sony'en første gang, var lidt mere lysstyrke.
Når jeg tændte for DLP'en blev hele lokalet jo enormt oplyst, når logoet med den hvide baggrund dukkede op.
Men efter en smule justering og tilvæning, syntes jeg ikke det er et problem. Men jo, der er lidt mindre knald på lysstyrken iforhold til min DLP'er. Men, det der er vigtigt her er, at hvor DLP'ens lys er langt mindre kontrolleret og med fuld knald på hele tiden. Er Sony'ens billed langt mere behageligt(især ved mørke scener) og udnytter lyset langt bedre til at lave et flot billed.
Ville gerne vise nogle screenshots, men har desværre ikke lige umiddelbart adgang til digital kamera.
Alt i alt, ganske tilfreds indtil videre!
Har skaffet matrix 2 og 3 i HD, så regner med at skal se hele triologien igen, sammen med ringenes herre!
|
| Til top |
|
| |
Pihl Forum Bruger

Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn Øst
Status: Offline Indlæg: 977
|
| Sendt: 08 Maj 2005 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg fik også min i fredags  , 3 ugers leveringstid, nøjagtigt som aftalt
Er billedet godt? YES SIR!!!!, jeg syntes den er fed, både i design og billed __________________ Hilsen Pihl
|
| Til top |
|
| |