Forfatter |
|
tarios84 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Januar 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey alle sammen, jeg har lige fået et B&O Beovision MX8000.
Og jeg har ingen kvittering, kan jeg på nogen som helst måde finde ud af om det er stjålet med det serienummer som står på fjernsynet?
Kunne være der var en database et eller andet sted, hvor de skrev de savnede produkter.
Tak.
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7539
|
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
tarios84 skrev:
Og jeg har ingen kvittering, kan jeg på nogen som helst måde finde ud af om det er stjålet med det serienummer som står på fjernsynet?
Kunne være der var en database et eller andet sted, hvor de skrev de savnede produkter.
Tak.
|
|
|
Gå til Politiet - alt B&O af nyere dato er registreret på serienummeret, så hvis det er meldt stjålet, kan de tjekke det. Skulle den vise sig at være stjålet, skal du bare være klar over at dine penge er tabte, da fjernsynet skal indleveres til Politiet. __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
tarios84 skrev:
Tak.
|
|
|
Gå til Politiet - alt B&O af nyere dato er registreret på serienummeret, så hvis det er meldt stjålet, kan de tjekke det. Skulle den vise sig at være stjålet, skal du bare være klar over at dine penge er tabte, da fjernsynet skal indleveres til Politiet.
|
|
|
Korrekt.. men så har man ikke en grim smag i munden 
|
Til top |
|
|
winter Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1611
|
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man skal altid checke serie nummeret paa b&o for kob.Da det aabenbart i hoj klasse for tyve med daarlige ore.
|
Til top |
|
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Køber af princip aldrig udstyr uden kvittering...netop for at undgå en situation som den nævnte såvel som være sikker på alder og stå bedre mht. evt gensalg senere hen __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
Til top |
|
|
znefi Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 492
|
Sendt: 02 Januar 2007 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
rattanhuset skrev:
Ronin skrev:
tarios84 skrev:
Tak.
|
|
|
Gå til Politiet - alt B&O af nyere dato er registreret på serienummeret, så hvis det er meldt stjålet, kan de tjekke det. Skulle den vise sig at være stjålet, skal du bare være klar over at dine penge er tabte, da fjernsynet skal indleveres til Politiet.
|
|
|
Korrekt.. men så har man ikke en grim smag i munden 
|
|
|
rart at se folk med en go posion ærlighed - jeg ved der er mange som er ærlige men derfor glæder det mig stadig at høre sådan noget
|
Til top |
|
|
Minna Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2009 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1
|
Sendt: 09 September 2009 kl. 11:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
B&O. 7-40 Beovision
jeg har købt B&O 7-40 LCD Beovision ved Lauriz com. det skulle værer indkøbt 2009. men på mappen er et klistermærke der ståe 29-10- 2008, der står ikke noget om hvor TV er købt, så det vil sige at der ikke er et garentibivis, har jeg mulighed efter købeloven, at aflever det tilbage til Lauritz com. da de må vide, hvem sælger er, ellers er der ikke garenti på mit TV, eller hvad?
|
Til top |
|
|
erlingt Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
Sendt: 09 September 2009 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da køb hos Lauriz.com er internethandel, er der altid 14 dages returret.
|
Til top |
|
|