Bruger siden: 05 Maj 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 253
Sendt: 27 Februar 2004 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
hehe... Ja den er fed.... Keder du Entombed? Der er nemlig en T-shirt med Godfather logoet men istedet for Godfather er det lavet om til "The Entombed"... Den er super nice... Har den selv
__________________ Of All the Things I Lost, I Miss My Mind the Most...
Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1195
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 18:41 | IP-adresse registreret
Redaktøren-> Jeg var af den opfattelse at "Andet" var jeres forsøg på at oversætte det engelske "Off-Topic" som er et sted hvor man kan snakke om ikke hifi-relaterede ting. Jeg går ud fra at du kan bekræfte at min antagelse er forkert.
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
Sendt: 28 Februar 2004 kl. 18:57 | IP-adresse registreret
Thue K skrev:
Redaktøren-> Jeg var af den opfattelse at "Andet" var jeres forsøg på at oversætte det engelske "Off-Topic" som er et sted hvor man kan snakke om ikke hifi-relaterede ting. Jeg går ud fra at du kan bekræfte at min antagelse er forkert.
Det kan jeg da - andet er til emner, som der ikke er en kategori til, og skal ikke forstås som et oplæg til off-topic emner!
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum